|
|
|
2008-10-06 |
|
嘩,今日勁啦!
我們尊貴的校長開金口唱詩歌~``
其實呢,都唔係第一次嫁啦...係第二次!(我聽到既)
第一次聽校長唱果時,雖然期望唔大,但都唔至於話要到嘔心的地步。
弊在越聽越恐怖,仲唱到走音tim.....簡直稱得上{聲音污染}- 對唔住丫校長,我真心話。
好啦,有了第一次的經驗,今日第二次。
見到校長上台,講完開場白仲唔走,就知道那動人的歌聲又會出來騷擾人類。
不過,不過呀!!!!!!!!!!!!!!!
今日校長的歌聲好似有進步,可能首歌問題,也可能是校長用了平時與老婆一起開電視的時間練習了。
也至少起碼沒有走音,我也沒有聽到起雞皮。
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
早會完結,之後就是我最最最喜愛的通識啦!
不會有很多東西做,可以說說笑,不用神經緊張地聽書。
每一天我都期望Day1的來臨.......不過,最好就係下午唔洗上。
果兩堂English真係會死人~```~
無聊死,又唔俾人出聲,得個鬼婆係度念咒語,悶死。
放學進修,同何魚玩,開果兩次傘就惡到死。
我地班唔係好嘈姐,離巔峰仲有十萬八千里呢!
放人之後,同粉/燕/天才係canteen食野。
天才都唔知係咪變態嫁,搞到張枱烏遭曬,好似3歲細路甘!
我都費事彩你呀,我睇{一屋四人一日一誌2},可愛的meimei&didi哦!
| |
|
« | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | ... | 70 | »
|