oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

2008-10-06

分類: 未分類

嘩,今日勁啦!

我們尊貴的校長開金口唱詩歌~``

其實呢,都唔係第一次嫁啦...係第二次!(我聽到既)

第一次聽校長唱果時,雖然期望唔大,但都唔至於話要到嘔心的地步。

弊在越聽越恐怖,仲唱到走音tim.....簡直稱得上{聲音污染}- 對唔住丫校長,我真心話。

好啦,有了第一次的經驗,今日第二次。

見到校長上台,講完開場白仲唔走,就知道那動人的歌聲又會出來騷擾人類。

不過,不過呀!!!!!!!!!!!!!!!

今日校長的歌聲好似有進步,可能首歌問題,也可能是校長用了平時與老婆一起開電視的時間練習了。

也至少起碼沒有走音,我也沒有聽到起雞皮。

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

早會完結,之後就是我最最最喜愛的通識啦!

不會有很多東西做,可以說說笑,不用神經緊張地聽書。

每一天我都期望Day1的來臨.......不過,最好就係下午唔洗上。

果兩堂English真係會死人~```~

無聊死,又唔俾人出聲,得個鬼婆係度念咒語,悶死。

放學進修,同何魚玩,開果兩次傘就惡到死。

我地班唔係好嘈姐,離巔峰仲有十萬八千里呢!

放人之後,同粉/燕/天才係canteen食野。

天才都唔知係咪變態嫁,搞到張枱烏遭曬,好似3歲細路甘!

我都費事彩你呀,我睇{一屋四人一日一誌2},可愛的meimei&didi哦!

 
發表時間:2008-10-06 09:48 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]