水球比賽..
今日水球比賽..輸..輸得好慘!
19:31..相差16分呀~..1D超勁!!
成個F.2..得2C贏咋!
全軍覆沒..我地輸係開波度~
失噻分..超慘!
-*-*-*-*-*-*-*-*-
今日見到你呀~
總是有一種感覺..
很奇怪..為甚麼..
是對你的好感嗎..
但是我和你可以講得上是"陌生人..