我究竟得罪邊個... 今日係9月1號耶!!
點解要搞d甘既野出來,死肥畢,我前世係咪欠左你嫁...
係都要開學日呢個應該有美好的回憶既日子先搞....
平時又唔見你捉我染髮... 最最最重要係我根本都無染到!!!
你係咪近視嫁.. 係就去配副眼鏡啦... 唔係唔係!
你d年紀去配老花岩你多d``~
我念住ar媽係屋企啦,打完電話就咩事都無啦!
好死唔死.. ar媽就係岩岩出左去買送.. 天呀! 點解要甘玩我呀~
搵唔到,就要放學再打電話~ 開學禮要我去後面罰企...
好冤枉呀,企得好唔抵呀! 有無搞錯呀~ 搵d甘既野搞...
好唔開心的上午,本來念住放學去Hollywood買書都無心情。
-*-*-*-*-*-*-*-P.M.-*-*-*-*-*-*-*-
返到屋企,食完飯去訓中午覺,訓到3點半。
然後起身換衫去身體檢查~
今日唯一令我開心的是我體重合格哦~
哈哈... 61.2kg!! 又高左(162.4cm),,呵呵! 高了2.4cm`~
不過見護士果時,護士話我尾龍骨唔合格~ 斜左5度!
要去睇醫生~ 已經預約左,10月28號下午3點~ 去藍田!
之後仲去了食m記,回家的時候買了不少東西!
最有用的應該是我只寶貝龜的藥水~ /\/\