2008-09-29
心淡啦```~ 岩岩就來打完之際,竟然死機,仲要發出怪聲。
唯有重頭來過,我今日要打到!!!!!!!!!!!
今日是陸運會的最後一日,也都是朱月翹不守信用的一日。
整個早上都在等待中渡過,等待放飯時候的來臨。
下午就激氣+精彩儸``~
首先就係朱月翹的不守信用事件。
我地就要著果件大橙衫,之前勸我地果時又話會陪我地著。
坤得你呀,應承左又唔做,d藉口仲離曬大譜。
距話: 我有拿件中碼返去準備著嫁,不過我太肥,唔岩著咋! (我心念: 你身形幾多,自己心知肚明啦!擺到明唔想著啦!)
下個藉口仲要爛到.................: 我已經搵左條橙色既毛巾仔來稱你地傢啦! (當我3歲細路,鬼信你!你d品味睇得出你成屋都係呢d甘既毛巾仔!)
最奇怪係,嘉賓得1個,推廣大使就要3個,簡直浪費資源。
漫長的閉幕禮結束,回到我的何魚身邊。
再等待放學的來臨,要一批批放,等都等到訓著!
放左,即刻去WC換返件正常少少的社衫。
同FIONA,孔顧問一起去搭MTR。
途中,因為我的失誤,耽誤了我們回家的時間,也都因此見識了這麼可笑的事情。
那位老伯伯,在隨地小便,管理員勸告不聽,還說了一句驚人的.........
老伯伯:''我係度幫你施肥咋!''
我們一行3人,無一不O咀!
其實以上的事情,是我們在迷路的時候發生`!
問完人之後,行返正路,發覺原來我們剛才兜了個大圈。
路其實可以很簡單,也可以很困難。
之後,順利到達我們的目的地,呵呵呵!
唉,今日最最最後悔係,食左個$29的5號KFC餐。
貴不得止,車錢都要問燕借。
好後悔~~~~~~~~~~~~