oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

2008-07-13

分類: 未分類

 美人,生日快樂!

今日是美人的生日,但幸運的卻是我..^^

去MK漢和食自助餐.. 人人要俾$76..甚至更多(美人和燕) 我就俾$45..

好愛你們哦~ 哈哈!!

食完之後d人狂偷拍,其實可以說上是光明正大地拍...

我就係隔離靜靜靜地食我的東西,呵呵呵!

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

7月11號 那天

要去幫手,中一生註冊,唔可以係班房渡過我最後一日的2E..

可能甘樣會無甘傷,不過我都唔會忘記我曾經係呢個班既一份子..

我地應該會有再重聚的時候吧... 希望會有!

'''    就像  永不消失的彩虹  

雖然分開,但我們應該要心連心的!
    TO MY BEST FRIEND (ALL)

 
發表時間:2008-07-13 07:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]