oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

2008-10-30

分類: 未分類

 

 

今日30號,明天31號,要統測啦!

好辛苦呀,為甚麼要一日考4科目,變態傢!!

中史同化學中間仲無得溫tim丫。兩樣都要記傢,大佬丫!!

中史上堂聽下書,當故仔甘記都ok的。

不過,化學儸wor,講起就把起火啦。

個死人阿SIR都唔路傢,教乜書呀!

返屋企耕田啦.... 做野成個女人甘,慢吞吞/點解會係呢d人教我傢!

頂,好乞人憎丫!!!

甘今日啦,最後一堂化學堂。

有兩個miss(實習的),
一個男仔頭(1眼望過去以為係阿SIR來,上身白色襯衫,下身西褲。=.=)
一個長頭髮(好正常,衫,裙)

甘最後一堂啦,廢柴阿SIR話溫書wor!!

小測唔講,工作紙唔講! 叫溫書wor!

真係想打爆距個頭,跟住距話有咩唔明可以問,果兩個miss都可以。

甘我同翁奶就叫左個miss過來教我地啦,個miss是長頭髮的那位。

好過個廢柴100倍,聽個miss講一堂好過聽個廢柴3堂呀!

我地兩個同個miss講個黃SIR好廢,miss就話唔好甘大聲!

最衰個miss教F.6同F.7啦! 距教我地就好啦!

化學上完,上P.E.,跑九分鐘丫。跑到我暈暈下。

跑完仲打排球tim,之後去換衫都暈暈地。

換完上班房嘆冷氣,超級舒服。

之後上生物,呢個黃家順講埋曬d英文,曬死人!

下一堂,數學。

甘上一堂生物有小測,我係數學堂改小測,當然並不很明目張膽。

但miss黃行到過來都應該睇到丫,都無話我。

自從有了新的E班之後,miss黃好似變左,無以前甘執著。

12點搭4,放LUNCH。

出到班房,覺得超級輕鬆呢。Maybe P.E.堂出了一身汗。

下午中史,大問書。我地行贏了,呵呵。

不過中間當然不少得有插曲啦。那位猛男丫!

可能玩得太興奮,玩到落堂了,成班企曬起身拿野。

我竟然唔記得下一堂去MMLC上中文。傻了。

係MMLC做完視聽之後開電腦睇''Happy tree friends''超嘔心呢。但有好愛看。

下一堂,MUICS。成堂唱歌,串下飯桶。

放學了,係CANTEEN溫書。粉,琳,燕(衰人),瑩(多謝,都係你最好)。

溫到6點幾先走,返到屋企又要同阿媽落去惠康買野,惠康裝修完好靚丫!

夜晚要食湯水(綠豆沙)做飯呀,阿媽好搞唔搞.....

 
發表時間:2008-10-30 08:21 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]