今日30號,明天31號,要統測啦!
好辛苦呀,為甚麼要一日考4科目,變態傢!!
中史同化學中間仲無得溫tim丫。兩樣都要記傢,大佬丫!!
中史上堂聽下書,當故仔甘記都ok的。
不過,化學儸wor,講起就把起火啦。
個死人阿SIR都唔路傢,教乜書呀!
返屋企耕田啦.... 做野成個女人甘,慢吞吞/點解會係呢d人教我傢!
頂,好乞人憎丫!!!
甘今日啦,最後一堂化學堂。
有兩個miss(實習的),
一個男仔頭(1眼望過去以為係阿SIR來,上身白色襯衫,下身西褲。=.=)
一個長頭髮(好正常,衫,裙)
甘最後一堂啦,廢柴阿SIR話溫書wor!!
小測唔講,工作紙唔講! 叫溫書wor!
真係想打爆距個頭,跟住距話有咩唔明可以問,果兩個miss都可以。
甘我同翁奶就叫左個miss過來教我地啦,個miss是長頭髮的那位。
好過個廢柴100倍,聽個miss講一堂好過聽個廢柴3堂呀!
我地兩個同個miss講個黃SIR好廢,miss就話唔好甘大聲! 
最衰個miss教F.6同F.7啦! 距教我地就好啦!
化學上完,上P.E.,跑九分鐘丫。跑到我暈暈下。
跑完仲打排球tim,之後去換衫都暈暈地。
換完上班房嘆冷氣,超級舒服。
之後上生物,呢個黃家順講埋曬d英文,曬死人!
下一堂,數學。
甘上一堂生物有小測,我係數學堂改小測,當然並不很明目張膽。
但miss黃行到過來都應該睇到丫,都無話我。
自從有了新的E班之後,miss黃好似變左,無以前甘執著。
12點搭4,放LUNCH。
出到班房,覺得超級輕鬆呢。Maybe P.E.堂出了一身汗。
下午中史,大問書。我地行贏了,呵呵。
不過中間當然不少得有插曲啦。那位猛男丫!
可能玩得太興奮,玩到落堂了,成班企曬起身拿野。
我竟然唔記得下一堂去MMLC上中文。傻了。
係MMLC做完視聽之後開電腦睇''Happy tree friends''超嘔心呢。但有好愛看。
下一堂,MUICS。成堂唱歌,串下飯桶。
放學了,係CANTEEN溫書。粉,琳,燕(衰人),瑩(多謝,都係你最好)。
溫到6點幾先走,返到屋企又要同阿媽落去惠康買野,惠康裝修完好靚丫!
夜晚要食湯水(綠豆沙)做飯呀,阿媽好搞唔搞.....
|