oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

2008-10-17

分類: 未分類

OhOhOh``~~  果日無做基商,so今日留堂。

係有史以來最feed的一次,雖然我留堂的次數不多,不過係我甘多次最好的一次。

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

今日個肚超痛.... m來呀! 搞到我就來虛脫,面青口唇白。

簡直好似暈低甘... 中史堂就最辛苦,睇powerpoint果d聲出一次我就痛一次。

嘩... 超痛,痛到暈。仲慘過人地生仔......

多得許佩珊的止痛葯,所以我的疼痛感覺在倒數第二堂尾消失....

數學堂小測,我竟然識做,呵呵呵!

孔振玲妹妹唔識做,請我幫距補習...... 1個鐘頭$200(講笑)

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

說回今日的基商回報吧!

miss話我地做得幾好傢,如果果日回報左,起碼有11分呢!

可惜呢,我地果日根本就無做.....(miss果日我們欺騙了你,對不起!)

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

不過說起今日最大的收穫,應該就是知道小強的弱點。

好開心呢.........  那只小強原來害怕血淋淋的東西,介手都會恐怖!

 
發表時間:2008-10-17 08:11 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]