OhOhOh``~~ 果日無做基商,so今日留堂。
係有史以來最feed的一次,雖然我留堂的次數不多,不過係我甘多次最好的一次。
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
今日個肚超痛.... m來呀! 搞到我就來虛脫,面青口唇白。
簡直好似暈低甘... 中史堂就最辛苦,睇powerpoint果d聲出一次我就痛一次。
嘩... 超痛,痛到暈。仲慘過人地生仔......
多得許佩珊的止痛葯,所以我的疼痛感覺在倒數第二堂尾消失....
數學堂小測,我竟然識做,呵呵呵!
孔振玲妹妹唔識做,請我幫距補習...... 1個鐘頭$200(講笑)
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
說回今日的基商回報吧!
miss話我地做得幾好傢,如果果日回報左,起碼有11分呢!
可惜呢,我地果日根本就無做.....(miss果日我們欺騙了你,對不起!)
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
不過說起今日最大的收穫,應該就是知道小強的弱點。
好開心呢......... 那只小強原來害怕血淋淋的東西,介手都會恐怖!