|
|
|
2008-11-13 |
|
今日就是旅行日,未開始玩就被人鬧。
三大魔頭一起去,有兩大魔頭的磁場效應已經好勁。
今日真係火到想踢距兩腳呀.... 我講電話大聲又關你事。
有事果個都係我姐,嘈咩阿你!
------------------不開心的野不想講啦!-------------------
我今天影了很多相哦....呵呵!
等我post幾張出來啦~~ 如果想睇更多,我post落左相簿度丫。
另外,俾我影左的朋友,可以問我拿返。
開始post相....
第一張,在學校整裝待發的時候。。。
在途中無意影到的。。。
我和何魚的第一張合照!~~~~ yeah!!
靚仔哦~~ 看看!!
好啦,d相暫時這麼多~
| |
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 70 | »
|