LaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLa`~
派試卷的風波{峰回路轉}....
當然要報道一下成績,另外順便說說今天。。。
第一堂物理,派卷''47/50.... 乘返就是94,全班第二(有好多個第二)。
全班第一的有兩位,FKK&CKY。。。
第二、三堂中文,解說[燭之武退秦師]的文言文,那位燭之武真的很厲害丫!
三言兩語就搞掂....我佩服他!! 不喜的是``要背一篇狂長的文言文////
小息同琳係班房睇Fiona的YES。
第四、五堂數學,學新野。。。百分數增減....
LUNCH;;返屋企食...
返到去果個小息,我好可憐啊!
俾人偷襲胸部,二人夾攻。。。
第六堂化學,廢SIR入到來,叫人擦黑板。
然後講第一(FKK),第二(CKY)。[兩個內定傢!!]
之後就講選科d野... 講成大半堂,先派卷。
最頂癮係,距勁講''如果你揀化學......." (我超想串距,鬼想揀化學咩!)
化學: 39/50 其中錯了的兩個,是沒有溫書的後果。
第七堂經濟,個佛像阿SIR(實習,來觀堂)叫我地拎經濟書出來。
鬼都知道今堂派卷啦...洗鬼用書咩。結果都係俾我地串。
今日距都俾我個人串左次,''E班一定要乖傢?!''
經濟: 82/100 全班第三,我嚇了一跳,竟然會這麼好。
第八堂英文,SAZ今日無返丫!!
但係都陰魂不散,要小測。
放學又係距的陰魂不散要去果個咩ENGLISH CAMP...
去完返屋企... 坐左陣,訓覺。然後食飯,打日記。