oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

2008-11-06

分類: 未分類

LaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLa`~

派試卷的風波{峰回路轉}....

當然要報道一下成績,另外順便說說今天。。。

第一堂物理,派卷''47/50.... 乘返就是94,全班第二(有好多個第二)。
全班第一的有兩位,FKK&CKY。。。

第二、三堂中文,解說[之武退師]的文言文,那位之武真的很厲害丫!
三言兩語就搞掂....我佩服他!! 不喜的是``要背一篇狂長的文言文////

小息同琳係班房睇Fiona的YES。

第四、五堂數學,學新野。。。百分數增減....

LUNCH;;返屋企食...
返到去果個小息,我好可憐啊!
俾人偷襲胸部,二人夾攻。。。

第六堂化學,廢SIR入到來,叫人擦黑板。
然後講第一(FKK),第二(CKY)。[兩個內定傢!!]
之後就講選科d野... 講成大半堂,先派卷。
最頂癮係,距勁講''如果你揀化學......." (我超想串距,鬼想揀化學咩!)

化學: 39/50 其中錯了的兩個,是沒有溫書的後果。

第七堂經濟,個佛像阿SIR(實習,來觀堂)叫我地拎經濟書出來。
鬼都知道今堂派卷啦...洗鬼用書咩。結果都係俾我地串。
今日距都俾我個人串左次,''E班一定要乖傢?!''

經濟: 82/100 全班第三,我嚇了一跳,竟然會這麼好。

第八堂英文,SAZ今日無返丫!!
但係都陰魂不散,要小測。

放學又係距的陰魂不散要去果個咩ENGLISH CAMP...

去完返屋企... 坐左陣,訓覺。然後食飯,打日記。

 
發表時間:2008-11-06 08:00 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]