oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

2008-11-17

分類: 未分類

今天玩得頗開心的說呢,
今日缺席英文進修的真的可惜可惜。。。

好啦,一一說說我今天的狀況吧!

20080113523e38be5481745po8

首先我覺得需要講講{"早會"}的情況。

唱詩: 羅發強校長(Mr.)
[他找了一首不怎麼高音的歌,若你能看見。]

讀經小朋友: 淑女小姐(縮水)
[呢位小姐,不但忘記自己今天讀經,還讀錯了。]

分享: 圖書館,x淑華&財姐
[悶死了,長篇大論,兩位仁兄都口音不正。]

祈禱: 許英黎老師[不予置評]

英語一分鐘: 5B的一位男同學
[呢位同學令我們渡過一個漫長的結束。
不但說的不流利,還很慢。]

然後上班房,整個From.2因綜合人文科的原因,所以外出活動呢。令我好羡慕呀!

第一、二堂,通識。
原本以為miss殷會跟From.2的小朋友們出去。
失望,不是。
所以今堂教新課,一手資料/二手資料。
然後做工作紙,最後就當然等落堂啦。
[我發覺的,每次上親miss殷堂,最後都會成班一起吹下水,等落堂的。]

第三堂,中史。
又係開新課。沒有什麼特別的東西。

小息,雪兒來找我,我好開心呢。
神婆&何魚來搶FIONA的日記,我當然要保護啦!

第四堂,中文。
閱報課呀..做成堂。
睇報紙啦,見到泰林果篇阿,真係越睇越後悔呀!

第五堂,本來是基商,但卻比數學對調了。
學了差餉和薪俸稅。

LUNCH;;返屋企,好舒服呀!
食完坐係sofa上,就來訓着。
望望鐘,1點1啦~ 要出門口... >.<"

第六、七堂,英文。
做聽力。
岩岩做完,做義工果d要走啦~
走了很多人。

第八堂,基商。
又是我們的班主任上呀~
去4樓,全組人有5個人,4個都去了做義工。
得我一個整d圖。T^T

家課,超輕鬆哦~
可以周圍走,沒有覺得有壓迫感。

放學,先同丁丁去圖書館借中史閱讀報告需要用的書。

然後上返去英文進修。超級少人啊。

得3丁友在班房。之後我們一致決定。

玩猜字遊戲。玩玩下。

我就出去畫畫,然後全部人都一起畫。

個miss都一起呀~ 畫了兩個公仔。

)_( 我搞了少少,有對比。

 
發表時間:2008-11-17 08:23 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]