|
|
|
2008-11-24 |
|
|
|
總覺得今天過的很開心呢,可能是有只新手錶的關係吧~
昨日同肥肥琳一起到西九龍中心,我買了一只手錶`$30哦!
是我喜歡的款式呢。。。
今日P.E.堂,又癲玩了一堂。
玩完之後,上生物&數學,肚子餓到咕咕叫。
之後拿拿林去牛池灣食野。丁丁真的吃的很快。
下午上中史、中文(MMLC)、音樂(考試,,考唱校歌呀!)
放學,原本以為要去英文進修,點知唔洗。
所以有得去睇水球,好開心呀~!!!
死人何魚成日拿我袋,白癡婆。
今天覺得FKK是我班的吉祥物。
距一上場,我地連贏幾分!!
但最後都輸了,所以打完一場就回家了。
然後一幫人浩浩蕩蕩地去了7仔,個個都飲思樂冰。
我無買,大家分享分享嘛~ 呵呵!~
回了家,看完神奇的"多啦阿夢"就訓覺。
食飯先起身,然後就打這個了。
|
| |
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 70 | »
|