oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

2008-11-24

分類: 未分類

 

 

總覺得今天過的很開心呢,可能是有只新手錶的關係吧~

昨日同肥肥琳一起到西九龍中心,我買了一只手錶`$30哦!

是我喜歡的款式呢。。。

今日P.E.堂,又癲玩了一堂。

玩完之後,上生物&數學,肚子餓到咕咕叫。

之後拿拿林去牛池灣食野。丁丁真的吃的很快。

下午上中史、中文(MMLC)、音樂(考試,,考唱校歌呀!)

放學,原本以為要去英文進修,點知唔洗。

所以有得去睇水球,好開心呀~!!!

死人何魚成日拿我袋,白癡婆。

今天覺得FKK是我班的吉祥物。

距一上場,我地連贏幾分!!

但最後都輸了,所以打完一場就回家了。

然後一幫人浩浩蕩蕩地去了7仔,個個都飲思樂冰

我無買,大家分享分享嘛~ 呵呵!~

回了家,看完神奇的"多啦阿夢"就訓覺。

食飯先起身,然後就打這個了。

 
發表時間:2008-11-24 08:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]