oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

2008-11-27

分類: 未分類

講返尋晚先啦,尋晚傾左42:16的電話呀!~

參加的人有,雪兒龍哥(雪兒細佬)、

其實呢個電話係我同雪兒傾先的,然後龍哥又話想傾,之後就3拉一起傾。

傾傾下就講到啦,咪駁俾距儸~

最後4個一起傾,超吵。然後龍哥就離開了,也去睡覺。

我同雪兒都唔再浪費電話費了。呵呵~`` 真的傾得很開心呢~

Rr06O8EO

今日是星期四,不知不覺就到左星期四啦。。。

DAY3呀今日,全日的課都在班房上。沒有出去的機會。

第一堂,經濟。
這個miss黃真的教得不錯哦~``~

第二、三堂,中文。
小測,文言文呀!~ 難!!!

小息,又玩。。。
(昨夜何魚話小息見到我們是最開心的時刻哦~ yeah!)
因為燕記的兩包薯片,經過了一個驚險的5分鐘。
食食下黃家順入左來,用了半秒鐘收埋d薯片,佢仲要行過來,嚇死人啦。成班都超緊張,肥琳也在這個時候進來了,為了不給他發現,肥琳背住佢,唔俾佢見到。

第四堂,中史。

第五堂,地理。
好悶。講水循環。
又一次表演他的戲劇天份。

LUNCH;;返屋企食通粉,仲要自己整。

返到學校玩到癲曬,熱辣辣呀。
仲俾雪兒咬左兩淡。一只手一淡。
係D班門口,以前2E的部分同學好似在聚會一樣在玩呢,真的很開心!~
不過真的很少很少的部分同學。

第六、七堂,英文。悶。

第八堂,數學。上左無幾耐就要落去影班相。
Q版的班相,我差點做了殺人兇手,呵呵~
我拷住燕記阿孔的頸。

放學啦,英文重考。燕記俾左兩粒糖俾我呀,祝福我重考成功。
去到,見到張檯有支紫色的HI-TEC-C。擺明就想我帶佢返屋企啦,所以我都無逆佢意嫁。呵呵!

測完,落hall影劇社社相。

一落到去,就聽到有人叫我個名,但我就唔知道係邊個。

仲以為撞鬼。嚇死。

影完返屋企,鍾大佬下次我重測佢地幫我考。保證100分。擺明咒我唔合格啦!

 
發表時間:2008-11-27 07:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]