講返尋晚先啦,尋晚傾左42:16的電話呀!~
參加的人有,雪兒、我、龍哥(雪兒細佬)、飯。
其實呢個電話係我同雪兒傾先的,然後龍哥又話想傾,之後就3拉一起傾。
傾傾下就講到飯啦,咪駁俾距儸~
最後4個一起傾,超吵。然後龍哥就離開了,飯也去睡覺。
我同雪兒都唔再浪費電話費了。呵呵~`` 真的傾得很開心呢~

今日是星期四,不知不覺就到左星期四啦。。。
DAY3呀今日,全日的課都在班房上。沒有出去的機會。
第一堂,經濟。
這個miss黃真的教得不錯哦~``~
第二、三堂,中文。
小測,文言文呀!~ 難!!!
小息,又玩。。。
(昨夜何魚話小息見到我們是最開心的時刻哦~ yeah!)
因為燕記的兩包薯片,經過了一個驚險的5分鐘。
食食下黃家順入左來,用了半秒鐘收埋d薯片,佢仲要行過來,嚇死人啦。成班都超緊張,肥琳也在這個時候進來了,為了不給他發現,肥琳背住佢,唔俾佢見到。
第四堂,中史。
第五堂,地理。
好悶。講水循環。
飯又一次表演他的戲劇天份。
LUNCH;;返屋企食通粉,仲要自己整。
返到學校玩到癲曬,熱辣辣呀。
仲俾雪兒咬左兩淡。一只手一淡。
係D班門口,以前2E的部分同學好似在聚會一樣在玩呢,真的很開心!~
不過真的很少很少的部分同學。
第六、七堂,英文。悶。
第八堂,數學。上左無幾耐就要落去影班相。
Q版的班相,我差點做了殺人兇手,呵呵~
我拷住燕記同阿孔的頸。
放學啦,英文重考。燕記俾左兩粒糖俾我呀,祝福我重考成功。
去到,見到張檯有支紫色的HI-TEC-C。擺明就想我帶佢返屋企啦,所以我都無逆佢意嫁。呵呵!
測完,落hall影劇社社相。
一落到去,就聽到有人叫我個名,但我就唔知道係邊個。
仲以為撞鬼。嚇死。
影完返屋企,飯同鍾大佬下次我重測佢地幫我考。保證100分。擺明咒我唔合格啦!