oy_yuki
暱稱: 在下,是肥水魚。
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
 

2009-01-08

分類: 未分類

最近我聽到了一首很感人的歌,而且歌詞都好正!

係五月天阿信作曲填詞傢,阿信真係好掂啊!~

洋蔥

填詞:阿信(五月天) 作曲:阿信(五月天)

如果你眼神能夠為我 片刻的降臨
如果你能聽到 心碎的聲音
沉默的守護著你 沉默的等奇蹟
沉默的讓自己 像是空氣

大家都吃著聊著笑著 今晚多開心
最角落裡的我 笑得多合群
盤底的洋蔥像我 永遠是調味品
偷偷的看著你 偷偷的隱藏著自己

*如果你願意一層一層一層 的剝開我的心
 你會發現 你會訝異
 你是我 最壓抑 最深處的秘密

 如果你願意一層一層一層 的剝開我的心
 你會鼻酸 你會流淚
 只要你能 聽到我 看到我的全心全意

聽妳說妳和妳的他們 曖昧的空氣
我和我的絕望 裝得很風趣
我就像一顆洋蔥 永遠是配角戲
多希望能與妳 有一秒 專屬的劇情

(Repeat *)

呢首歌真的很不錯哦~~

20080113523e38be5481745po8

今日係考試的第三日了。時間過得真係快。

Today考英文作文+化學。

個個都話今日d化學ok`~ 我就有d擔心自己啦!

因為呢份化學卷d題目真係好生活,完全令我始料不及。

咩汽水點解可以放二氧化碳,完全唔知咩東東。

英文作文還算ok,我揀左第一題來作。

看圖編故事,正、容易啦!

當然要做自己範圍ok的題目啦,如果有得揀。

尋日就考了英文大卷(閱讀果份)和聆聽。

那份大卷比上次統測簡單勁多,我仲超級擔心會唔會大考更加深呢?

都唔知上次邊個出傢~ 甘鬼難!

我仲要重測第二次先合格。激死。

做聆聽嘛,剛開始都話ok的,Part2就根本就聽唔明。

後尾我都唔理啦,亂填。死就死!!

聽日考中文作文,再加中文口試。

我完全唔記得左中文口試,點算~~

我念我今晚都係等死的!!~

今晚早d訓,聽朝早d起身打機!

(已經有100篇文章 100個留言了 感謝!)

 
發表時間:2009-01-08 09:02 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]