|
|
|
2009-01-08 |
|
最近我聽到了一首很感人的歌,而且歌詞都好正!
係五月天阿信作曲填詞傢,阿信真係好掂啊!~
洋蔥
填詞:阿信(五月天) 作曲:阿信(五月天)
如果你眼神能夠為我 片刻的降臨
如果你能聽到 心碎的聲音
沉默的守護著你 沉默的等奇蹟
沉默的讓自己 像是空氣
大家都吃著聊著笑著 今晚多開心
最角落裡的我 笑得多合群
盤底的洋蔥像我 永遠是調味品
偷偷的看著你 偷偷的隱藏著自己
*如果你願意一層一層一層 的剝開我的心
你會發現 你會訝異
你是我 最壓抑 最深處的秘密
如果你願意一層一層一層 的剝開我的心
你會鼻酸 你會流淚
只要你能 聽到我 看到我的全心全意
聽妳說妳和妳的他們 曖昧的空氣
我和我的絕望 裝得很風趣
我就像一顆洋蔥 永遠是配角戲
多希望能與妳 有一秒 專屬的劇情
(Repeat *)
呢首歌真的很不錯哦~~

今日係考試的第三日了。時間過得真係快。
Today考英文作文+化學。
個個都話今日d化學ok`~ 我就有d擔心自己啦!
因為呢份化學卷d題目真係好生活,完全令我始料不及。
咩汽水點解可以放二氧化碳,完全唔知咩東東。
英文作文還算ok,我揀左第一題來作。
看圖編故事,正、容易啦!
當然要做自己範圍ok的題目啦,如果有得揀。
尋日就考了英文大卷(閱讀果份)和聆聽。
那份大卷比上次統測簡單勁多,我仲超級擔心會唔會大考更加深呢?
都唔知上次邊個出傢~ 甘鬼難!
我仲要重測第二次先合格。激死。
做聆聽嘛,剛開始都話ok的,Part2就根本就聽唔明。
後尾我都唔理啦,亂填。死就死!!
聽日考中文作文,再加中文口試。
我完全唔記得左中文口試,點算~~
我念我今晚都係等死的!!~
今晚早d訓,聽朝早d起身打機!
(已經有100篇文章 100個留言了 感謝!)
| |
|
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 70 | »
|