今日就好似平時咁,不過今要學古真~~我地都算勁la~~行街行到4點9先返去~~學唔夠20分就走左la~~
知後都冇咩好寫la~~~
今日好早就起左身la~~好悶~~冇野做咪正日記的音樂low~~~正左勁來low~~~右熱右load得慢,重成日and機喎~~~好嬲呀!!!!!!! 由朝早10點幾正到4點幾仙正到low~~~勁無奈low~~~
4:30到就同哥哥一齊去吉吉到搵呀媽買西裝喎,話哥哥唔知要梨做咩喎~~買完知後就返屋企la~~~返到屋知後洗白白la~~洗完白白知後就睇電視la~~~ 睇睇下講左一句"李英愛全面睇"我就好嬲la!!!!!! 連續兩日都係講佢,你地唔煩我都染la!!!!!!搞到我咩都冇得睇!!!!!!!! 好xx呀!!!!!!!!!!
不過~~好采x門人冇停播喳~~~ 洪天明好大力右好搞笑呀~~~
大家好~~今日係我第一次係電腦上寫日記呀~~請大家多多支持~~~
今日我要表演呀~~係維園到~~我係MTR站到撞到呀慧呀~~原來佢梨等寶寶呀~~知後一齊行....行到佢屋企流下就同佢講8...知後就返學校,林出發知前我見到真團好靚呀~~到左維園後曬左好來仙表演呀~熱死我LA~~ 不過都冇白費~上到台唔係好緊張~miss young重讚我地呀~~好開心呀~~
返到屋企呀媽好似吹命符咁係咁吹 好煩呀!!!!!!!