今日既行程同平時一樣,冇咩分別~不過今日book唔到機~ 今朝呀寶打電話俾我呀~好開心呀~
今日既行程同平時一樣,冇咩分別,悶呀~~
本應今日要補習架!!!!但佢改左聽日,所以今日冇地方去,都係去圖書館,悶死我啦~~~~~
今日都好無聊下~~不過行程冇變~都係圖書館~~今日爸爸係X禺返梨呀~有好多手信呀~~不過大數都係蛋卷~~縱有兩個菠蘿~好香~唉~~日日都咁悶,你地幾時得閒我都唔知~~不過我都會揾你地傾計架~~太悶啦因為
今日又去圖書館做功課啦~~日日如是~就梨悶死我啦~~今日老豆唔係屋企,去左x禺呀~
悶悶悶悶悶.....悶死我啦!!!!!!!