美好的一天
p445lkm4
暱稱: 呀蚊
性別: 女
國家: 香港
地區: 南區
« August 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
廈門大學
英德交流
314 白色情人快樂!!!
2010-11-05
今日終於返學啦!!!
文章分類
全部 (47)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 60
今日人氣: 0
累積人氣: 1216
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 29 日  星期日   晴天


無聊 100 問 開心 分類: 未分類

1*今日係幾號: 29/8/2010
2*
有心理準備做呢100條未:有
3*
最鍾意聽咩歌:SJ-M U
4*
你有無潔癖:無

5* 鍾意ICQMSN多: MSN
6*
8個字形容你自己依家既心情:好想快d91
7*
最後一次睇咩戲:72家租客
8*
住係邊區:南區
9*
最想得到咩:自由
10*
曾經愛過最衰既人:無愛過人

11* 有無後悔愛過佢:無拍過拖
12*
有無想過幾時結婚:無
13*
你覺得最可怕既係咩:鬼
14*
識得最耐既朋友係邊個呢:呀傑
15* 如有識左幾耐: 5
16* 日記網址係咩:http://blog.qooza.hk/p445lkm4
17*
最討厭的人或物:鬼
18*
屋企電腦係唔係廢既:5
19*
最想多謝邊個:宜//
20*
近排有咩令你有好大壓力:無
21*
有無得罪過人:
22*
如果有得罪左邊個:5記得
23*
用咩牌子既筆做功課:好多打5
24*
做呢100條煩唔煩惱呀:5
25*
第一次拍拖係幾時:無拍過5
26*
記咩最叻:FTIsland d歌名
27*
有無講過粗口:有
28*
最討厭咩天氣:冬天
29*
最鍾意哪細理:咩係細理?
30*
鍾意男定女:男
31*
支唔支持同性戀:支持
32*
最討厭的數字:4or14
33*
喜歡邊一類型既男性或女性:5
34*
有咩秘密唔同人講:5  
36*
數出你最愛既朋友:宜/////
38*
係唔係乖學生:算係
39*
依家幾歲:14
40*
數口叻唔叻:唔叻
41*
去開邊間超級市場:惠康
42*
你覺得你係咩人:懶人
43*
口頭禪係咩:下
44*
怕唔怕黑:怕
45*
上網多數做咩:煲劇/聽歌
46* ICQ no.
係咩:無ICQ
47*
會唔會日日都打日記:5
48*
幾度先會開冷氣:5
49*
偶像係邊個:FTIsland ge洪基
50*
做左一半啦開唔開心:ok
51*
最喜歡哪一套動畫:鬼太郎
52*
細細個個時得唔得意:ok
53*
D咩古怪既習慣:成日變龍的全人
54*
覺得自己尚算正常嗎:尚算正常
55*
做過最LOR既事:5記得
56*
讀近咩班:3C
57*
有咩事係你依家既人生轉淚點:5
58* ICQ HANG左你會點:5
59*
有無呃過最愛既朋友:有
60*
最鍾意香港邊一到:我屋企
61*
最鍾意講既單字:下
62*
最討厭咩戀情:5
63*
鍾意睇邊一類型既戲:愛情
64*
鍾意韓國定日本多D:韓國
65*
點解鍾意呢個國家:因為FTIsland係韓國ge歌手
66* 最怕既動物:蝴蝶/蜘蛛
67*
依家有咩目標:儲到$新年反越南
68*
最想學習哪一種語言:韓文
69*
你覺得邊一個作家既書最好睇:張望峯(5知有冇記錯)
70*
如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:愛情
71*
有無打ICQ N/A MESSAGE:有
72*
見到咩人會即刻OFFLINE:無
73*
電視劇值唔值得追:一dd
74*
會唔會幫呀媽做家務:唔會
75*
你係屬於被動定主動既人:5
76*
形容你最討厭既人個樣:5
77*
上網最唔好既地方係咩:無
78*
有無用BIT TORRENT(BT)
79*
有無想過要整容:無
80*
覺得自己最令既地方:無
81*
有無界過手:無界過
82*
最想養既動物:狗仔
83*
覺得自己衰唔衰:唔衰
84*
有無兄弟姊妹:有
85*
係唔係淆底怪:
86*
最唔相信邊個:我呀媽
87*
如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:無可能
88*
見過最核突既事:5
89*
屋企有無種花:有
90*
返學會唔會著冷衫:冬天會
91*
有無鍾意人:有
92*
最鍾意咩顏色:黑//
93*
JAYEDISON靚仔D:兩個都5靚仔
94*
知唔知道神係咩:知
95*
上咩堂先會訓覺:數學
96*
覺得你自己係屋企有無自由:無
97*
如果你有三個願望你想做咩:1.有自由 2.同有自由3.同反越南
98*最鍾意既運動係咩:跑步
99*
塔咩車返學:我行路嫁
100* 眼唔眼訓:唔眼訓


2010 年 8 月 28 日  星期六   晴天


仲有3日就返學啦! 開心 分類: 未分類

仲有3日就返學啦!好期待呀好想9月1日快d黎呀!!!

 

 

 



2010 年 4 月 23 日  星期五   晴天


宜等我話比你... 無奈 分類: 未分類

宜等我話比你聽點解5同feel啦!!!好簡單!就係因為我5係你條仔囉!!!



2010 年 4 月 22 日  星期四   晴天


今日上科學堂... 驚訝 分類: 未分類

今日上科學堂個時呀宜無la la當我係佢條仔咁抱住我囉!o哂!



2010 年 4 月 20 日  星期二   晴天


今曰超開心!!! 開心 分類: 未分類

今曰超開心!!!

放左學,我呀宜上左7樓找呀蕾之

後我地係到唱小酒窩,唱唱下呀宜

係到喊佢話念反起jacky呀蕾又喊

話Miss Hou罵佢,兩個一齊喊得我

無喊,超無(來)