今日好5開心,本來我只係好心想幫佢條仔問下佢
做咩尼兩曰5call佢,點知佢叫我做佢條仔個gf o曬
恭喜曬我地班個對小情女終於好反啦!恭喜!恭喜!
我尋曰開始儲ok個d Rilakkuma 印花,
因為我想換個隻雞仔杯,我尋日有15fun,
現家已經有40fun啦!!!happy happy 邊個
有個d fun 又5儲ge 比我呀我一定請反你
食野嫁 thx
今日好開心,放學個時見到陳樂林
問佢攞錢點知佢真係比左5個半我
雖然係好小不過好過冇!!!
仲有上中文堂個時,姜靖姸比人話
出貓(係背默緊)過左冇幾來佢係到喊
佢喊個時肥衡佢地係到笑