打反尋日
點解要考試啫,雖然考試可以早d放但係要溫書無得玩電腦無得睇電視,
我就黎甸啦!!!現家先考左3日炸,仲有3曰點算呀!!!好想找個人倍我一齊溫
呀!!!現家整係掛住考好d令個平均分合格就5洗落反中一啦!救命呀現家好
想訓教呀(ps:我念尼篇野個時係12點幾)but我又要溫書求下呀周公你5好
找我同你去傾計好無你係叫都叫其他人啦!!現家考左6科我起碼有一半5合
格!!!尋晚我老豆幫我溫地理計數我上堂咩都無聽攪到5識要問佢點知佢都5
識仲係到講埋d5等洗野!!but今次係我第一次同佢講咁多野平時一日5會多
過20句但係過左一日又變反以前咁今日一句野都冇同佢講!!!好眼訓呀!!!5得
啦周公係到要我同佢傾計呀!!!係錦先!!88 |