哇!
今日就精彩喇!
一返學校
玩左一陣
就開始聖誕長跑喇!
我地落去準備
我未食早餐
想買早餐食喇
我頂佢啊
要集合喔
你話我多麼的唔好采!
開始跑喇
我又餓又腳軟
好難先跑得到
中途遇到好多重困難(真係好難頂嫁!呢D困難)
我就黎返到學校喇
本黎可以攞頭20名
可惜有兩條死肥婆翹住手咁傾計
我話(唔該借借)
佢先借左少少比我!一個身位都唔夠!(我真係X佢XX)
沖線喇
我全級27
超樣衰
之後D節目好無聊
唔講喇
哇
到我地既聖誕聯歡會喇
D食物好正啊
又多
食剩左超多
今日兩點放
我地落去打波
我打左5分鐘
頂唔順喇
頭又暈!腳又軟
我就去左休息
休息左一陣喇
黃佐涀話唔夠人
之後我落左去打
有條友仔超串
渣住粒波黎串我
咁我咪沖過去搶咯
點知我越搶越火
大力左少少
比我搶左個波
佢聲都唔敢聲(超lor 臭)
之後佢帶波
我走埋去
佢熬熬
掉個波出去!
無引
走先!!
|