今日好正啊
好早就出左去
我地首先去左深水埗食米線
之後再去馬騮山
哇
去到馬騮山好驚啊
因為太多馬騮啦
我地帶左D花生去
D馬騮狂跟住我地
不過都好得意
之後我地去左旺角
睇左D籃球三
然後再去官塘
同馬仔剪發
剪得都ok
之後返屋企!
the end