hi,大家好啊!
呢幾日係過年既日子!祝大家新年快樂先!
哇
呢幾日真係好鬼凍啊!
連品時唔著衫訓教既我(不過著褲既)
都要著三件衫,三條褲訓啊!陰公
唔知點解今年既年初一係好特別既喔
又落雨又凍
搞到街都唔想去
不過今年D利是錢都唔錯既
係咁先
你地記住著多D衫啊!!