好耐無打qooza喇!
呢幾日過得都ok開心喇
日日都係笑到傻曬
無日唔笑
星期四果日
上英文堂
果日太悶喇
啱啱好英文老師又問我點解成日傻笑
之後我情不自禁咁笑左出黎
之後後面果D又笑
結果全組都笑曬
落堂之後
老師捉左我同馬仔去問
點解你地成日傻笑
我話唔知
之後馬仔又笑
我見佢笑我咪又笑咯
又比佢鬧左一餐
唔通笑都有罪