今日係12月31號!
我好早就起身喇
因為約左D FD
我本黎12點去剪頭髮嫁
因為太肚餓既緣故
我地決定食野先
呵呵!好飽啊!
唔知點解食完野就唔想剪頭髮想打波!(奇怪)
我地又去巴士站等車
我地一去就有車黎
真好采
我地搭車搭到順安
諗住去返炒車車死個老師果到
哇
去到我地唔敢行埋
我見到好多橙系地下啊
流曬口水(講笑姐)
我同冰火佬講
【喂喂!我口渴啊!過去果到攞個橙比我食】
冰火佬話
【哇,你食完個橙,佢夜晚黎叫我攞返!我咪死!】
笑左
之後我地去打波
唔經唔覺又打左三個鐘
跟住有好多人叫我去倒數
比我都唔去
之後返屋企
想走既時候
見到兩個女仔係到為個仔而吵(個仔係排球)
佢地個個都唔想keep個波
所以吵起上黎
唉
我返到屋企都8點喇
見到佢上左QQ
同佢傾
傾左一個鐘左右
我終於成功左啦!!呵呵
成功左D咩唔同你地講
((想知既就留多Dcm比我先喇!o(∩_∩)o...))
|