今日好遲先打blog
因為我玩到唔記得打
今日節目真系好豐富啊
笑到我爆肚
我1點幾去左寶達打籃球
之後我個fd話肚餓(其實我都好肚餓啊!!朝早無食野)
我地就商量去邊食
經過我地投票
就去官塘食米線(琴日食完,今日又食)
我地好快就去到
我整左個大辣米線
有個靚女話(我睇到都覺得辣)
但系我覺得一D都唔辣,可能我食貫左啦
一路食就一路講
有個FD叫(梁俊X)
佢唔記得帶錢
之後我就問佢(如果我地走左,而你又無錢比,你會點)
佢就答(幫D啊姨洗碗)
我地已經笑到死啦
佢仲話(幫D阿姨沖埋涼,洗埋腳)
佢果句真系笑到我入院
好快就食完啦
之後搭車走人
The end
|