今日好慘啊
上數學堂果陣
派測驗卷喔!!
嚇死我啊
囉到測驗卷
嚇我一跳
得果36分(55分滿分)
我都唔知點解咁低分
好采都唔係全班最差
起碼10名內
之後放學
班主任叫我佢搵佢(當時好驚,以為我犯左事)
原來叫我拉二胡比佢聽
之後個二胡導師行過黎同我練左幾首歌先走(同埋另外一個同學)
好快就練完
我地又去圖書館
上到去見到我地同班D同學(涀哥,肥佬同何B仔)
我地無係到做功課
只係系到狂笑(其實我都唔知笑咩)
笑下笑下
見到一個靚女(好正啊!! )
望左一下
之後就走啦
走到1樓既時候
涀哥話唔見左袋三
咁我就同埋佢地一齊搵
搵左半個鐘左右
搵唔到
之後走人
到左7點先返到屋企
無奈!!
|