今日過得好開心啊!!
一返到學校就笑笑笑
仲未停過嘴
之後上早會(早會無咩好講!!)
日子過得好快
好快就食飯啦
今日無咩胃口
食左少少就落去打波
落到去D人已經系到打緊
唯有跟隊啦
一轉頭
即刻中頭獎
比個波打落黎個頭暈暈地
依家都仲暈
之後上家政堂
然後放學!!