今日唔係幾開心
上科學科果陣
坐我對面果條傻仔(原名張X亨,我地就叫佢尼姑亨)因為佢個髮型似尼姑
聊我打交喔
我打佢又唔係,,唔打佢又唔係
果陣我真係想一拳打埋佢(即係送去歸西啊!!)
我狂忍佢,無傷害過佢
上完科學堂就唔記得呢件事啦
之後上英文堂
原來呢堂係要小測啊!!
我又唔記得溫書
真係大頭蝦
不過,,我都做曬果份試卷
時間過得好快啊
呢兩堂都係上才藝科(戲劇)
好悶啊!!
狂玩遊戲
不如唔好叫戲劇堂啦!!叫遊戲堂啦!
係時候放學啦
我以為今日要練籃球
有唔使練
十分開心
因為可以早D返黎打機
我就搭車走啦
見到兩個阿婆係到吵
差D單挑
好采佢地早我一個站落車姐
如果打起上黎咁咪(殃及池魚)
好快就返到屋企啦
今日打住咁多先!!
|