|
|
| ♥出爐時間♥: 21.4 |
分類: `♠'’坪♥♧
記`
`×... |
今日應該算得上.我最唔開心gE 1日吧!?
1日連續發生.黑到貼地,
1) 上VA課個陣.條裙痴到1撻顏料.我洗洗洗.再用皂擦擦擦.
終於俾我搞到冇乜咁嚴重喇.我可說係為藝術而犠牲.
2)上音樂堂.我叫菜菜子俾個膠紙我.點知佢成個筆袋飛過泥.
整到km個頭.i'm s0 s0rry t0 her. 我呢世佢呢粒去MK
好朋友咋.-3-''仲要搞到我被全班望住哂.超蘿,>333<
3)放學之後,我同菜菜子.yinG去同老師say s0rry喇.講完之後.
佢地爆智敏同all' girls話我成日打電話俾佢nnn次.嘩.imp0ssible囉.
我成個月都冇打俾佢喇.仲更何況我怕佢會厭我煩,所以乜都係msn講0r
只係打1次,T/\T'
我學懂了.--- 以後要帶眼識人.
---------- Cm f0r mE.p.S ----------
|
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ |
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3< |
| |
| 發表時間:2009-04-21 05:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
大家姐 於 2009-05-04 01:56 PM 發表:
你唔駛理果d人既無謂既說話...因為有d人可能自卑..無人搵佢..佢咪幻想有人成日搵佢law...佢睇得起你..先借你過橋..因為你夠紅丫麻..哈哈..咁先有noise架...
|
|
|
你有冇聽錯啊-_- 係劉燕珊,陳皓瑩,秋ma講! Not me!
|
|