|
|
♥出爐時間♥: 03.08.09  |
分類: `♠'’坪♥♧
記`
`×... |
我番泥喇~~累死..
去個陣有少少感冒..- - 番到泥仲未好得哂..
唉..要好好訓一教..
係大陸都冇教好訓..- 0 -
好喇..再見.-v-
|
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ |
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3< |
| |
| 發表時間:2009-08-04 01:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
s!u yee 於 2009-08-05 11:42 PM 發表:
哈哈-v- 之前我番左大陸lU.. 不過我冇你咁吾好彩..我冇病..
|
|
|
點呀你??!仲未好返?? 你要早d好返呀! 訓多d覺啦"! 但因住變左隻豬呀"! c0mm2nt";]
|
|