pInGbee
暱稱: S!nG pN`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
03.08.09
28。07。09
06.07.09
05.07.09
29@6
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
      按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片


♥出爐時間♥: 03.08.09 感動 分類: `♠'’坪♥♧ 記` `×...

我番泥喇~~累死..

去個陣有少少感冒..- - 番到泥仲未好得哂..

唉..要好好訓一教..

係大陸都冇教好訓..- 0 -

好喇..再見.-v-

 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<

 
發表時間:2009-08-04 01:08 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 pInGbee 的日誌)


TszLing4ever 於 2009-09-20 02:33 PM 發表:
c0mmen+'' ;b
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tingb_b_love 於 2009-09-02 10:53 PM 發表:
COMMENT ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



codyplastic 於 2009-08-24 05:55 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



s!u yee 於 2009-08-05 11:42 PM 發表:
哈哈-v-
之前我番左大陸lU..
不過我冇你咁吾好彩..我冇病..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wuyuiyui 於 2009-08-04 01:57 PM 發表:
點呀你??!仲未好返??
你要早d好返呀!
訓多d覺啦"!
但因住變左隻豬呀"!
c0mm2nt";]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]