|
|
♥出爐時間♥: 29@6  |
分類: `♠'’坪♥♧
記`
`×... |
噢`個天就泥熱死我喇`-田-'
今日同左梅去整頭髮..;
第2次整直'-444-
但上次個次都整得好好`好似$168...
點都好`是是但但就0k...-口-
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
怎麼想念1D之情咁強烈`?
時間過得好快`...從1個吾懂事的中一生`開始起了改變..;
好掛住昔日的人和事`
實己不再`,只好隨住腦海的記憶恩念`
我總相信有緣能相聚`
有緣的話就能同班吧`?
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
日日待在屋企悶得很`-22-
s0s..搵人陪下我喇`...-田-
|
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ |
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3< |
| |
| 發表時間:2009-06-30 02:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
see到你拉直左之後個樣.. 真係very very beautiful` 哈哈..=] 冇人陪穩我啦.. 但5好話我5話你知.. 我係超級悶的`xD" CM比你啦^^
|
|