|
|
| ♥出爐時間♥: 23.4-3- |
分類: `♠'’坪♥♧
記`
`×... |
黑件事還冇平息.-3-.
我唯有等緊我d黑氣慢慢散喇..-333-
好無奈.
----------------------------------------------------------
今日放左學同chinG 1齊行.
見到對mixed gE 孖仔.同個外國人.(mama)
超可愛>333<'
我中意個細路多d.
兩個1齊.勁'''百厭'''
kaka.吾知曾幾何時我有諗過...
大個嫁外國人.生個babiii好令gE.
呵.我冇吾記得.-口-'
不過大個先算喇.
之後我地傾到名校喇.
嘉福榮真勁多人讀名校中學.
9龍喇沙.拔萃男.拔萃女...
唉.我都想轉校啊.我好想讀9龍喇沙..
吾知會點嫁喇.ha.'
不過chinG話我冇可能.
我以為佢踩我tim..自尊心下降InG...
原來...
9龍喇沙係男校泥嫁.
除非我去曼谷變性.應該得gE.-W-!!!
|
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ |
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3< |
| |
| 發表時間:2009-04-23 05:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
大家姐 於 2009-05-04 01:58 PM 發表:
哈哈..你依家讀呢間都係有名既學校啦..唔好咁大貪啦..間間學校都會有人令你唔開心架啦...唔通你因為人地而成日轉校咩..傻瓜妹子....
|
|
|
哈哈. 我都唔知9龍喇沙係男校黎嫁tim =) 外國b係好q下xd
|
|