pInGbee
暱稱: S!nG pN`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
03.08.09
28。07。09
06.07.09
05.07.09
29@6
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
      按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片


♥出爐時間♥: 23.4-3- 分類: `♠'’坪♥♧ 記` `×...

黑件事還冇平息.-3-.

我唯有等緊我d黑氣慢慢散喇..-333-

好無奈.

----------------------------------------------------------

今日放左學同chinG 1齊行.

見到對mixed gE 孖仔.同個外國人.(mama)

超可愛>333<'

我中意個細路多d.

兩個1齊.勁'''百厭'''

kaka.吾知曾幾何時我有諗過...

大個嫁外國人.生個babiii好令gE.

呵.我冇吾記得.-口-'

不過大個先算喇.

之後我地傾到名校喇.

嘉福榮真勁多人讀名校中學.

9龍喇沙.拔萃男.拔萃女...

唉.我都想轉校啊.我好想讀9龍喇沙..

吾知會點嫁喇.ha.'

不過chinG話我冇可能.

我以為佢踩我tim..自尊心下降InG...

原來...

9龍喇沙係男校泥嫁.

除非我去曼谷變性.應該得gE.-W-!!!

 

 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<

 
發表時間:2009-04-23 05:01 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 pInGbee 的日誌)


大家姐 於 2009-05-04 01:58 PM 發表:
哈哈..你依家讀呢間都係有名既學校啦..唔好咁大貪啦..間間學校都會有人令你唔開心架啦...唔通你因為人地而成日轉校咩..傻瓜妹子....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tingb_b_love 於 2009-04-23 07:47 PM 發表:
哈哈.
我都唔知9龍喇沙係男校黎嫁tim =)
外國b係好q下xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lamlam0407 於 2009-04-23 07:46 PM 發表:
變性,,-3-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



maychu10 於 2009-04-23 07:31 PM 發表:
haha`
變性na`
私 m 4 u`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wuyuiyui 於 2009-04-23 07:28 PM 發表:
搶一"^^
comment for you"~!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]