pInGbee
暱稱: S!nG pN`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
03.08.09
28。07。09
06.07.09
05.07.09
29@6
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
      按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片


♥出爐時間♥: 2.5 分類: `♠'’坪♥♧ 記` `×...

爽啊.

琴日同占.sze.chinG.秋ma去游水.

超曬.但我冇曬黑啵.

我地喺水上玩誠實與大膽.呵.

我同秋ma笑到肚都痛.我永遠吾會吾記得蛋糕.

chinG.作為你gE男朋友.可能不出3個月就患有糖尿病.

食蛋糕食都嘔白泡.-33-哇咔咔.

------------------------------------------------------

之後我地去左皇府山低b遊樂場玩.真l0w b的我.

玩倒立.我地狂玩.撞牆再撞牆.不過我第1次都k0左lu.

then.我地玩人肉包剪x .壓死我喇-ww-

After.我地玩滑梯.個洞太細喇.好難串過去.

我地唯有強行泥喇.同d細路爭野玩.更l0w b.

最後我地仲傾秘密.笑都我同秋ma跌落地下tim.

仲要跌落泥個陣.仲喺保持笑gE樣.

勁開心啊.下次要同妳地再玩過!!

 

 

`````````````````````````````````````````````````````````````````

年年我都無同macy過生日.好失敗.

次次吾喺番大陸.就喺番學日.

對佢吾住tim.不過我都祝妳生日大大大大大快樂喇.

hapI' bIrthday t0 macy``'

 

 

 

 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<

 
發表時間:2009-05-02 11:32 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pInGbee 的日誌)


大家姐 於 2009-05-04 02:06 PM 發表:
你玩果D野都幾危險架喎.一陣整親就大獲..唔好再玩倒立啦..笑都唔駛咁誇既...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jasmine_chi 於 2009-05-03 03:49 PM 發表:
comment for you!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wuyuiyui 於 2009-05-03 03:03 PM 發表:
comment for you`!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hell0506 於 2009-05-02 11:23 PM 發表:
c0mmenT.3.`
你個bLoG好laG._.`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tingb_b_love 於 2009-05-02 11:08 PM 發表:
玩得幾開心下喎x))
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



maychu10 於 2009-05-02 06:36 PM 發表:
c0m23nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



macy_love 於 2009-05-02 12:20 PM 發表:
多謝哂!
古唔到仲有人記得我生日!!
你的確係我嘅best fd!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 當然喇.
咁你打算喺邊度玩?
 
Posted at 2009-05-02 12:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]