|
|
♥出爐時間♥: 2年後的今日`25.6  |
分類: `♠'’坪♥♧
記`
`×... |
等左2年GE人番喇`]
今日第1日見番佢`佢個樣冇變`
不過就黑左..高左`...個頭`...算喇吾好講`
佢今次番泥要見番好多朋友`-田-`
多謝佢第1個搵我啊`
10榮幸`tim -口-[!!!!!
--------------------------------------------------------------------------------
遲D諗住同佢出去玩`...
邊個想去`俾個CM我喇`
梅` 很抱歉令你過馬路有心理障礙`
上次我差D同你撞左3次車`
呵呵`我個膽大多D`
下次入鬼屋都吾洗驚Luuuu...kaaa
|
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ |
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3< |
| |
| 發表時間:2009-06-27 10:43 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
PCCW 於 2009-06-28 12:28 PM 發表:
1E膠神駕到....orz...orz...orz.. 囧囧囧.. 開始語無倫次....
|
|
|
我要去''x) 唔知佢記唔記得我係邊個呢?!~ -v- hehe''x)
|
|
|
qqKmm 於 2009-06-27 05:47 PM 發表:
WHO?!
|
網主回覆
um..佢P.4個陣走.
吾知你仲記吾記得佢呢`?
佢叫X曉昕.. Posted at 2009-06-30 02:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
maybe昕刀5記得左我lo.. 你穩佢右5叫埋我.. 唉.=[ 算啦... 你地記得我.先叫我出去玩啦` 我幾時刀ok嫁`=[[ ccmm"
|
|
|
呵呵` 下次同你出街` 分開過馬路好d` 費是分心la` 呵呵呵`xp
|
|