pInGbee
暱稱: S!nG pN`
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
最新文章
03.08.09
28。07。09
06.07.09
05.07.09
29@6
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
      按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片


♥出爐時間♥: 2年後的今日`25.6 開心 分類: `♠'’坪♥♧ 記` `×...

等左2年GE人番喇`]

今日第1日見番佢`佢個樣冇變`

不過就黑左..高左`...個頭`...算喇吾好講`

佢今次番泥要見番好多朋友`-田-`

多謝佢第1個搵我啊`

10榮幸`tim -口-[!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------

遲D諗住同佢出去玩`...

邊個想去`俾個CM我喇`

梅`  很抱歉令你過馬路有心理障礙`

上次我差D同你撞左3次車`

呵呵`我個膽大多D`

下次入鬼屋都吾洗驚Luuuu...kaaa

 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<
5留cM打Pet Pet >3<

 
發表時間:2009-06-27 10:43 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pInGbee 的日誌)


miumiuto2008 於 2009-07-01 09:19 PM 發表:
c0mMent,,上次同佢無緣見面=[[
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PCCW 於 2009-06-28 12:28 PM 發表:
1E膠神駕到....orz...orz...orz..
囧囧囧..
開始語無倫次....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lamlam0407 於 2009-06-27 08:29 PM 發表:
我要去''x)
唔知佢記唔記得我係邊個呢?!~ -v-
hehe''x)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



qqKmm 於 2009-06-27 05:47 PM 發表:
WHO?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 um..佢P.4個陣走.
吾知你仲記吾記得佢呢`?
佢叫X曉昕..
Posted at 2009-06-30 02:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wuyuiyui 於 2009-06-27 03:38 PM 發表:
maybe昕刀5記得左我lo..
你穩佢右5叫埋我..
唉.=[
算啦...
你地記得我.先叫我出去玩啦`
我幾時刀ok嫁`=[[
ccmm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



maychu10 於 2009-06-27 03:14 PM 發表:
呵呵`
下次同你出街`
分開過馬路好d`
費是分心la`
呵呵呵`xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]