今日本來要8點之前番到學校~點知....
今日我地班好多野做~
中午1點要係大禮堂練啦啦隊~點知連舞都未定~
之後上番去班房選跳邊隻舞,睇左好耐都淋唔到跳邊隻舞(d舞係人跳架....嘔晒血~)
之後等到4點半放學~一d人去詩歌比賽~
我地就班際籃球~~高一信a vs 高三信b (24:6)
打完先知道自己咬左柴~(好痛~!)
今日都過得幾開心~~
多謝大家支持~~!!
 ......(閱讀全文)