今日好慘呀~!! 點解??
都係怪自己~
朝頭早~唔知醒~所以就遲到~(1個印)
淋住係罰企3堂姐~點知番到去~
改左要罰企成日囉~頭果1,2堂都ok(不過真係好攰~)
之後淋住數學堂計數應該可以坐下(記得係淋住)
點知淋落堂miss係課室出面巡...
落堂之後比佢記左5個印(等於一個鄺課)
唉~!! 搞到成日中午都冇晒mood....
到放學比佢省~狂係到求情~
最後都求到(不過要成個星期8點之前番......(閱讀全文)