今朝返到學校, 曾景昆果然不負大家所望, 遲到要跑步
一開始照舊集合唱校歌大家齊齊跑步, 之後分社坐
田賽同文婷,unlo,suki揀左跳遠
開頭入到頭8名, 後來兩跳都fau左 唉..-.-
果個f4好勁 , 何sir又話唔駛對佢...> .<"
之後返去坐, 之後再去跑100米, 文婷第1, 我就/.....
唉... 總之唔係包尾啦
之後隔左好耐, 食飯, 聽到話燒雞拎跳高銀牌(跳到175*_*)
家琪拎冠軍!!!
unlo好慘,不過唔講咩事啦, 之後再分社坐
好悶好悶~拉左pinky同欣婷同我去報挑戰賽,去左丟鉛球
當然最後失敗了啦 ^-^
之後pinky同欣婷唔知去左邊, 我坐左系度發夢, 發左毛
之後好彩後來嘉力坐我隔離, 我唔覺悶了
放學之後, 同顧昊倫, 文婷, emma, 大鼻, 肥v,燒雞,嘉力, 陳凌
黎育浚,仲有靚雞走
佢地一經過間寵物店就企哂系度,
我同倫好無奈, 倫話佢地前世未見過狗
我地去左買籃球, 佢地班死野丫, 一俾錢就走哂出去
之後去左舊墟一個籃球場度打波
3個人一隊, 我同家樂, 肥v一隊組成【王子隊】,
文婷同靚雞同埋一個紅社的大隻佬一隊
顧昊倫同陳俊傑同埋黎育浚一組
一開始文婷隊對昊倫隊先, 靚雞無端端流鼻血...
之後佢出返黎之後, 佢地繼續打, 最後昊倫隊贏左
到王子隊出場啦哈哈哈哈哈
肥v同家樂都打得好勁好型!!, 有時佢地仲肯傳波俾我射tim ^0^
最後贏左顧昊倫果隊, 之後對文婷隊, 輸左=.=......
之後突然有個男人走過, 蚊住條褲, 開頭都冇乜點留意佢
但係之後見到班好克人憎的學生好似恰佢咁
之後佢無端端除褲!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
頂... 嚇死咩... 佢除到毛果度之後我就擰左去第二邊,
e................>"<
之後佢仲一直又除又著, 陳俊傑果d睇到幾入神, 乜都睇到哂啦佢地
唉... 睇完食唔落野
後來文婷走左, 我突然醒起我鎖匙d野系佢度, 打俾佢的時候
佢搭緊的士..=_=|||
之後散band之後, 橫掂都要企系門口等
索性陪emma去睇牙, 當然有多個人系度啦... 你地知邊個架啦
之後我入去等, 果個人去左圖書館, 見到emma個媽咪..
好高, 個鼻都好高, 好正
之後emma阿媽走左, 我瞓著左
後來emma出左你, 果個人都咁岩返左黎
之後佢地走, 我又走, 好彩媽咪一直系屋企
希望下次再同佢地打波啦哈哈!
|