你是第 23 次黎我的Diary∼多謝哂喇^.^
大笑姑婆~[品品]^田^
日日都要開心~笑下啦~
諗一諗~笑一笑~........
唔開心D野~唔好諗啦~
搵大笑姑婆啦~~~~
pansylai
暱稱: 大笑姑婆~[品品]
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-25
2010-05-25
2010-05-19
2010-05-17
2010-05-16
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 307
今日人氣: 1
累積人氣: 2665
2009 年 3 月 9 日  星期一   晴天


2009-03-09 分類: 未分類

一早就比錢買ball 3~鳴

上課英文..悶悶地~

中文...miss王火火地~乘日都係錦||

家政x2仲以為可以cook野~唉

點知~做工作紙~唉..又要等下個家政課先cook得

不過下課cook 餅餅..呵呵~好ya!!

數x2好難呀...d數~

lunch~hihi地同2個2a朋友玩好開心^_^

通色~miss唔開心..佢有無我地講...但我地班有d唔生性~

令到miss發火....不過miss好快無是lo~..sorry miss~

班主任時間我仲想同朋友玩..但我坐左人地個位..

so~我就坐番我自己個位....做工課......miss比我早走~

呵呵去左找啊sir~叫啊sir比我做番領袖生~

呵呵~啊sir比呀....叫我唔好一時噹一時唔噹~ok啦....好ya呀~

打一陣ball...[魚尾文哥哥]左~~佢好好笑...又令仔...不過好多!$%^&*

高高都feel佢好令仔...我差d動春心呀~~~~不過仲未動..呵呵..可能等得耐左..

有d唔色講果d叫咩...叫發神經嗎?我都唔知 ..不過唔會錦容易就咩的...

呵呵..白色情人節唔知同邊個過呢..^_^

啊sir又比我田徑...so我要跑~oh ya~唉今日得我一個女仔~唉

跑跑~看到好多99~好可愛..不過大大看9..我有d怕怕..呵呵~

[※想起佢同我講過d野~~唔知佢記唔記得呢....※]

有想過放棄~但我想你面對面同我講:[不喜歡我!]

我先放棄~

在一定的時候..我會對你講....

2009 年 3 月 8 日  星期日   晴天


2009-03-08 分類: 未分類

6/3/2009

唔記得左~

有..我一日就有好多好老婆~

呵呵~

7/3/2009

去買野~

看到[琳]

呵呵好有圓呀~

因為大家都係412!!!

8/3/2009

好悶的一日...

在家好悶~

在想~星期6咩日子...

係白色情人節wo...

錦我會點呢~呵呵唔知呢~

2009 年 3 月 4 日  星期三   晴天


2009-03-04 分類: 未分類

今日都好好呀!!

中史上3堂....

好悶呀.....無得上P.E又唔可以打ball....

都有d唔開心嫁....不過都好快無是lo~

不過都好開心....

Miss Lee生日好快樂!!!!!

我地之前的1E同學同miss一起慶足生日

有[乘雅]1e現在的班主任好開心....個cake大大的...

好好味...好開心...影左相..miss lee 話..

可能叫之前的1e同學一起BBQ呀...開心死啦.....

["想慢慢放下他...這樣會比較好...

      大家都不會為這件事煩惱....願意不愛你.

.默默地祝福...默默地...."]     

願意不愛你-炎亞綸

十字街道做背景 寒風當道具
氣氛悶的就像要下雨 我在等回憶光臨
記憶中那場相遇 還如此清晰
怎麼轉眼就面對分離

溫馨片段沒整理 已經來不及
你說有我暖過的手心 現在貼著別的心
深情像片碎玻璃 散落在眼底
閃著晶瑩卻也痛了自己

我願意不愛你 因為所有快樂傷悲都那麼多餘
我願意不愛你 痛就放在心裡不用關閉不需要痊癒


快樂點滴沒整理 已經來不及
你說屬於我們的回憶 你都不能夠繼續
再見說得那麼輕 就好像空氣
可是為什麼我無法呼吸
我願意不愛你
以後所有快樂都塗上淒美記憶
我願意不愛你
從此就將回憶點滴直接注射在心裡

2009 年 3 月 2 日  星期一   晴天


2009-03-02 分類: 未分類

※遇見你 那天起 思念總不停
讓我發覺這世界充滿著愛的甜密※
◎我好想把我的愛全部交託給你
一生一世都不分離◎

●情已變 回不去 沒人來決定
我只好選擇離開因為我不夠任性
你讓我變得好孤寂
你讓我痛得沒力氣
傷了 自己●

還是讓你走 走了請你不要再回頭
放開你的手 讓愛這種感覺最難受
到底我們的問題是誰的責任
有誰來作平衡
我感到一點點無奈的心疼
還是讓你離走 [分手]兩字很難說出口 
放開你的手 是我給你最後的溫柔
不要 說借口
無法 挽留


還是讓你走 走了請你不要再回頭
放開你的手 讓愛這種感覺最難受
到底我們的問題是誰的責任
有誰來作平衡
我感到一點點無奈的心疼
還是讓你離走 分手兩字很難說出口
放開你的手 是我給你最後的溫柔
不要 說借口
無法 挽留

喱手歌...好好聽.....

好岩我聽!!!now~

我唔煩佢啦......

=[如果係中2我的...佢一定會找我...

唔係我..就唔係...逼都逼唔到!!!![=

如果我又煩佢..我怕佢會比我d煩工煩死lo~呵呵

為自己活得更好........[=口~~口↑我會等↑><''=]......

一早就去看e生~~呵呵...

我照x-Ray果時好驚嫁~

我怕我比芝前壞......

點知一入去.....呵呵~

有個好令仔的外國男人wo....

呵呵...佢問我How old??緊張得仔~講左thirty~哈哈~

佢笑我.....我又唔記得左點講wo~~(好醜呀~0~)

呵呵佢係到講英文...好多都唔明~但我都好比心機聽!!!

唔知我有無壞左??好彩果個護士講番比我知...我好好多啦...

發育時期就完..簡單d講都好番..但又未圓全好番wo~

so要過多6個月番去看看~我好開心呀.....我就無是啦....

『好多謝大家關心我』.......看完e生就番學~..上課啦!!@_@

放學!!我d朋友有d走左..有d去左第二到..我想去找gigi但佢不在...

下去打ball..好好玩...又好好笑..^_^呵呵~

 

2009 年 3 月 1 日  星期日   晴天


2009-03-01 分類: 未分類

星期5

好開心...

下午去左物理咩咩...

跟住番學....我個班B緊Q啦...

我就去打排球.....

打完去B啦....

又無咩野食WO....

不過好開心....

------------------------------

星期6

去排球比賽...

一早出去.....

打ball..打好佢...

點知個ball掉左去富x...

果個唔知咩黎...入唔到去...

豆豆....好辛苦錦上去....

個ball就無是啦.....

比賽我比上次打多左又打好左....

好開心....TYH打好BALL!!!!

----------------------------------------------------

今日.....

OK啦.....好悶...

明天唔番學...

因為要看E生....

好驚.....唔知好唔好得番...