你是第 23 次黎我的Diary∼多謝哂喇^.^
大笑姑婆~[品品]^田^
日日都要開心~笑下啦~
諗一諗~笑一笑~........
唔開心D野~唔好諗啦~
搵大笑姑婆啦~~~~
pansylai
暱稱: 大笑姑婆~[品品]
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2010-07-25
2010-05-25
2010-05-19
2010-05-17
2010-05-16
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 307
今日人氣: 1
累積人氣: 2660
2009 年 9 月 27 日  星期日   晴天


2009-09-27 呆滯 分類: 未分類

乘日係嫲嫲到~~

好悶~~打下鼓~~

哈哈~比我搵到有個玩具band鼓~

我都傻傻地~~~打唔打~~哈哈!!

好好笑嫁~~下次影比你地睇啦~~哈!

悶死啦~~好彩有還珠格格陪我姐~~

家姐又病左wo~~唉!!!希望佢快d好番啦~

唉~~我又黎啦~~個風又番黎搵我啦~~

唉~~唔怪得啦~~~唉~~~~~打風啦又~~~

2009 年 9 月 26 日  星期六   晴天


2009-09-26 分類: 未分類

25/9/09

傻左~~上課~

係錦唱歌~唉!!

打比賽仲好笑~~~

ok啦~~不過去左跑~

我果時個心唔係跑到~

so跑得唔好~~

忍唔往就~哭左出黎~

醜死啦~~佢又無啦啦...唉~~

真係~~~唔知點啦~~

又亂發脾氣~sorry~~~~

26/9/09

唉~~好悶~~

自己學打鼓~~都唔容易嫁~~

夜晚去食飯~~~都好呀!!!

唉~~係錯角呀!!!好快咩都無啦~~

 

2009 年 9 月 22 日  星期二   晴天


2009-09-22 分類: 未分類

一早同媽食野~

上數~~做野~

音樂~唱歌仔~

英文~聽野~

中史~唔明~~

英文聽野~

電腦~ok好玩啦~\

中文~好自己~

打左一陣波~

做野啦~~~番課室~

番屋企果時~有個女人問我路~

我同佢一齊走~

同我媽同嫲講佢地話我笨~

唉~係香港做好人比人噹傻仔!!唉~!

有人色可以教我打band鼓呀~~~開心死我啦~~

不過佢係我個死對頭~好唔好意思~~唉~

 

 

2009 年 9 月 20 日  星期日   晴天


2009-09-20 滿足 分類: 未分類

一早打左十幾個黑超~~

正到我sleep唔到~~

我家姐要我用口罩~

又唔比我入去room~~~唉

仲有小小發燒~唉~我睇左e生啦~~

仲比之前唔好~~~唉~

跟往同屋企人食dim sum~

係咩胃口~~~唉~~~

跟往去睇死神4~~~

ok嫁~~我以為好恐怖~

但唔係~仲有小小悶~~

不過都有小小驚~因為d人乘日死~~

最後主角們都死左~~~唉~~

跟往買左個史迪仔同史迪仔bag~~~

好多謝我個大家姐~~~~~~

跟往就踏的的番龜lo~~~

 

 

2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


2009-09-19 滿足 分類: 未分類

18/9/2009

一早起左身~

唉~我都覺得我自己有d痴線~

因為約係11點~我6點幾就起左身~

同kei食早餐~跟往就同開,明.芝,kei一齊睇戲~

好好笑~~~(調位好無)哈哈!!!

跟往去食野~行下街~~~~走佬啦~~

番到屋企~就瞓啦~~~~嘿嘿!!!!

------------------------------------------------------

19/9/2009

今日番左tko屋企做功課~

哈哈~~~跟往去睇e生~~~

________________________________