18/9/2009
一早起左身~
唉~我都覺得我自己有d痴線~
因為約係11點~我6點幾就起左身~
同kei食早餐~跟往就同開,明.芝,kei一齊睇戲~
好好笑~~~(調位好無)哈哈!!!
跟往去食野~行下街~~~~走佬啦~~
番到屋企~就瞓啦~~~~嘿嘿!!!!
------------------------------------------------------
19/9/2009
今日番左tko屋企做功課~
哈哈~~~跟往去睇e生~~~
________________________________
|