你是第 23 次黎我的Diary∼多謝哂喇^.^
大笑姑婆~[品品]^田^
日日都要開心~笑下啦~
諗一諗~笑一笑~........
唔開心D野~唔好諗啦~
搵大笑姑婆啦~~~~
pansylai
暱稱: 大笑姑婆~[品品]
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2010-07-25
2010-05-25
2010-05-19
2010-05-17
2010-05-16
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 307
今日人氣: 0
累積人氣: 2664
2009 年 10 月 18 日  星期日   晴天


2009-10-18 分類: 未分類

今日好悶呀!

都唔知有咩好做~~

讀左一陣書啦~~

溫中文dict~唉~

唔想比人睇死我乘績唔好~~

啊sir對我錦好~~我唔會令佢~~~~哈哈

仲有d功課未做~~~唔想做~~哈

好似好耐未上課錦~~

2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


2009-10-17 分類: 未分類

sorry呀!!耐左無打~~

因為有d唔得閒~~~

哈哈~~

好似14号~~

S.H.O.W樂隊黎左~~

哈哈~~~我好中意個小豬呀~~

可能因為佢打BAND鼓啦~~

唔係可能呀~~~係係呀!!!!!

又令仔WO~~我比佢吸引往啦~~

現在我講我只係會中意色打BAND鼓的男仔!!哈哈~

因為打BAND鼓迷到我~~呵呵~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

跟往同朋友同佢昒相~~~

去食M記~~同個傻佬傾電話~

笑死我~~~佢又得番閒..到我唔得唉~~

我個花嫁就錦無左啦~~~嗚鳴..

好想睇嫁我~~~~個哀人~

仲以為佢果時睇緊啦~~

心諗~佢一定睇緊啦~~

不過唔係~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

15/10/09

4點幾5點去左荃灣~~

好開心~~~~

油其係夜晚走啦~~

一齊坐車番TKO~~哈哈~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

16/10/09

學校十週年~

7點幾8點番到學~

去荃灣~~好唔得閒~~

不過都好開心~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

17/10/09

今日好想瞓~~

不過個肚好痛wo~唉~

同杰少食lunch~~

跟往就番tko~~

悶死人lo~~~~不過都好開心~

工起啦~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2009 年 10 月 13 日  星期二   晴天


2009-10-13 分類: 未分類

唉~~~~

都唔知係咩問題~

無乘信~~

唔知怪好唔怪佢好~~

我比佢玩死~~~唉!!

單單單單單單單單單單單~

 

 

2009 年 10 月 12 日  星期一   晴天


2009-10-12 分類: 未分類

上堂好好笑~~~

放學就去左gi到~~~

唉~~~仲算好個之前啦~~~

好悶呀!!!!!!!

 

2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


2009-10-09 分類: 未分類

今日又笑~又哭~~唉~~

一早就好火因為人地誤會~~

d粗口就走曬出黎~~~bad

又無心機上課~~單到想死~~~

驚到我d朋友~~sorry!!!

芝去左gigi到~~我去找佢~~

談談下~~哭~~~gig話壞i西瓜辦品彤~

壞西瓜正到品彤辦開心~~

正到現在的假品彤同惡魔西瓜~~~唉~

中文課~~哈~校長黎睇堂~~

啊sir想令到我地笑~~但~無人笑~~

乖曬~~~我地~~~哈哈

放學~~打波~~~~好開心~

跳舞`啦~~~好難嫁~~不過我中意~~

我要跳好佢~~~~跳令佢比你地看~~

希望我得啦~!!!!