你是第 23 次黎我的Diary∼多謝哂喇^.^
大笑姑婆~[品品]^田^
日日都要開心~笑下啦~
諗一諗~笑一笑~........
唔開心D野~唔好諗啦~
搵大笑姑婆啦~~~~
pansylai
暱稱: 大笑姑婆~[品品]
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2010-07-25
2010-05-25
2010-05-19
2010-05-17
2010-05-16
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 307
今日人氣: 0
累積人氣: 2658
2009 年 9 月 16 日  星期三   驟雨


2009-09-16 滿足 分類: 未分類

好辛苦~eye~好紅~

係錦打黑超wo~~

都唔利啦~~

上中史~做番d功課~

普通話~b,p,m,f......

數~~笑足2堂~講都唔信~但真係~~

佢地係錦講笑~~哈哈...笑到累~

上中文~我feel到啊sir無心機教我地班~~

好可憐呀~~~等我聽日乖乖地啦~~~

上英文~唔知why~好累~又醋~~唉~

生物就抄野啦~~~~

放學~啊sir要我聽日看e生~~

我唔去~我無錢~又無人陪~又遠..nono驚嫁~~

打波!sorry!2号仔同billy~係我唔好先~~

>0<''I'm Sorry !!無下次啦~唔玩啦!!!

死啦~~我有d病啦~~~小心d我呀~~

聽日罩往個口先~~令到你地又病就唔好啦!!!!*一*'''

2009 年 9 月 15 日  星期二   颱風


2009-09-15 呆滯 分類: 未分類
一早起左身~
唔洗番~瞓唔到..
上MSN~都好~
有個老友係到~
我餓啦~~啊媽要我係佢面煮野食~
OH!!!比佢罵到傻~又唔可以點~唉~
正好左~好好味呀!!!屋企人話嫁~
一定係真啦~~哈哈!!!
食完又SLEEP過~zzz呵呵~
12點幾1點起番身~
我d老友仔,女都起曬身~好ya!
又玩啦~~不得不提我個老友仔啦~~
好似係電腦陪左好耐錦!!thx你~
跟往我哭左一陣,因為一d心事啦~唉!!
係錦佢芝B面前亂講野~~sorry!
可以係喱時間英該係錦係掛~
多謝我d老友啦~明啦~芝啦~Kei啦~
 

 

G.E.M. 鄧紫棋 - 原谅我不懂爱(好聽~)

 

 

 

 
 
歌詞:
被欺騙 被欺騙算什麼 早已習慣難過
眼神空 眼眶紅 但記得別過執著
寂靜無聲的我 還能夠說什麼
眼神憔悴脆弱 用煙燻妝來蓋過
玫瑰都在淌血 它沾污了白雪
別人都不了解 心如刀割的感覺
你等著我 解釋為何 微笑中帶淚
卸了妝 卻忘了我是誰
我用盡了力氣 想要留住你 你卻未為意
你的堅持讓我最後不得不放棄
看著我眼裡 黑色的眼淚流著不停
我想你早相信 從來不在意 假裝的生氣
我恨這樣才能抓住你的注意力
女生的骨氣 不捨的眼淚流著不停
對不起 你要的我忘了給你
答應你 自由我從此給你
被欺騙 算什麼 早已習慣難過
眼神空 眼眶紅 但記得別過執著
玫瑰都在淌血 它沾污了白雪
我是想也了解 心如刀割的感覺
你等著我 這是為何 該忘的喜悅
卸了妝 卻忘了我是誰
我用盡了力氣 想要留住你 你卻未為意
你的堅持 讓我最後不得不放棄
看著我眼裡 黑色的眼淚流著不停
想你從不信 從來不在意 假裝的生氣
我恨這樣才能抓住你的注意力
女生的骨氣 怕是場被誤會的心情
對不起 你要的我忘了給你
答應你 自由我從此給你
2009 年 9 月 14 日  星期一   陰晴不定


2009-09-14 滿足 分類: 未分類

好大風呀!!!!

哈哈~~我今日上左早會台!!!

驚傻我~~手不係錦震~~~醜死怪啦~~~

不過都好呀!!!都可以大膽d~~~大左啦~~

上數~好似傻左錦..係錦講笑~係錦玩~~唉!痴左~

上英文就唔專心~又發呆~~~~

生物就抄野~好多功課~

上中文好好笑~~~sir係教書~

但~~好好笑~唔係佢講得好笑~

係佢個樣同佢解釋好好笑~

最後佢好火~拍桌子~好大力呀~~~

佢講番比我地知~其實佢隻手好心痛嫁...

哈哈~佢真係對我地好好~~~

化學~一定會笑啦~~葉sir+[偉]+[輝]

2公婆一唱一禍~~~哈哈!~!~!

lunch~又係好好笑~佢地係到玩~

miss李黎左~哈哈~我仲係到唱生日歌..哈哈!!仲有~~

又上英文~~~又發呆~~~要miss叫~~sorry x2000

家政~~正~~下堂可以去cook cook呀!!!!

可以正野食~~~好ya!!!!!!^田^

放學一定到走~唉~都好!!打風呀!!!

唔好出去啦~~出面好危險嫁~

又大風!!大家小心d好~~係屋企最好~

2009 年 9 月 13 日  星期日   陰晴不定


現在想做的.... 滿足 分類: 未分類

一早起~

唔利啦~~食野先~~

食完~又sleep過~

唔好學呀~~好容易肥嫁~~

3點4點起身又食過~~哈哈~

跟往就做功課啦~~~瀨呀~~~

番屋企啦~~~去同家姐買包包~

一位好可愛的伯伯~係到問我~[野d咩包呀~果d咩包呀!]

我就答佢~點知有個包店姐姐走果黎~

哈哈~~~好好笑~我係唔係做多左呢~~

不過我幫到人都好開心~我都好中意老人家同小朋友嫁~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我現在好中意~Alvin and the Chipmunks ~~

唔知點解~因為好得以呀!!!!!!

現在我有好多野想做~

1.學打Band鼓~

2.學跳舞~~~~~~

3.學讀好d書~~~~

4.學打好d波~~~~~

5.如果可以跑好佢~

6.學對大家好d啦~

唔好亂發脾氣啦~~~~~

仲有好多打唔曬~~~~~~~~~~~~

希望我得啦~~~~~~~!!!!!!!!!

 

 

2009 年 9 月 11 日  星期五   陰晴不定


2009-09-11 感動 分類: 未分類

好早出去~

本來上台~但下雨~~~

上數~做工作紙~悶傻

真係唔想發生的是~~

大家都好唔好意思~唉~

音樂無心機上~~好想哭~

因為佢驚佢會唔同我做朋友~

上英文~都唔知想點~

跟往又發脾氣~真係好對唔往~~

2個傻婆~差dd就哭出黎~唉

又無心機上wo~唉~

上電腦sleep~好勁~第一次sleep得錦好~!!!

中文~sir發脾氣wo~

發現到隻腳有d唔正常~勁驚~

但我又好想打波wo~

so~我就打左一陣波啦~~

個個對我都好好!!!真係好唔好意思~

家姐仔食雪糕..都可以甜下~~~好呀~