比賽呀!!!!!!
第一就係1500m~~
我驚到係錦講野~~
仲教人地中學win自己wo~
唉唉~~我都覺我有d對唔往自己名姐師!
so我拿左個第3~師姐就第2~
都無咩氣啦我~~仲要跑個800m~
都唔知點~不過好似全都你自己人錦~~
有一個小妹妹~同我地跑~唉
我第一圈比佢快過我~
跟往我聰到師姐叫我快d可以拿第二!
好ya~比我拿到~
接力就~~~~~~~~~好玩啦~
不過好累~~~~
英文課~~~~
miss好好~~比我地玩~~
畫鬼~~~好開心~~~
玩鬼屋x2
第一次好好笑~~~
我唔會唔記得~~
第二次正到自己~
~~~~~~~~~~~~~~~~
星期日比賽~~~
叫我+油啦~~
我為左你地~~
我一定盡我的全力嫁~~~~
一早~~好似又病番~~
好辛苦~又好多黑超~
上課~~就哈哈~
放學~跑~唉~
唔中意~好唔 中意長跑
因為無錦好玩~~唔係叫長跑~叫..
跟往~做功課~做完想去洗手間~
無人陪我驚~因為比人地客過~
有人陪啦~~又話我~撞鬼~
自言自語~又無啦啦洗手間light關左~又快番~
我仲以為我d朋友玩我~~不過個個都話睇往我~~
個個都話無玩我~~唔通我~~~好驚呀!!!!!
so~~我搵gigi~~~無錦驚啦~
主~~有主~~~~主常在我心啦~~
不過~~~~臾都想請個保鑣~~哈哈~
等我唔洗自己一個錦驚啦~^田^
無打幾日~~
因為無咩心機啦~(懶)
我突然好想跑好~~唉
可能我想比賽啦~
我好想快d到星期四~~哈哈~
想好想呀~~band鼓我黎啦~
我唔明d男仔諗咩~
如果我係男仔~~唔知會點呢~
真係好想知道d男仔諗咩~哈~
太怕悶啦~~一悶就咩都諗咩都想啦~~
熱熱鬧鬧先岩我~~!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
唉~
上課都好好~
放學TSA~
唔知點解~~
好專心~~
可能想打波掛~~
但我都係無打~~
係錦做功課~~
做完~~同敏玩~~
佢~~~唉~~
我去洗手間~~佢就係出面~~
好似女鬼錦叫~~
客到我走出黎~~
睇到佢~~大哭~~唉~~
真係唔知好笑定哭好啦~~
又正到家希~SORRY~
我唔係有心~~
岩岩好又下雨~~~~
我又無姐~~~
本來有人姐我~~
不過我唔想~~~
就自己跑番屋企~~~
就開始單~~~單到勁灰~
就聽人地打band鼓~~
好左好多~~
不過我都係想自己一個~~
唔中意屋企~~
因為係屋企係最唔開心~~
我d屋企人太怪啦~
唔係正常人忍到~~
好想搵到一個只係自己一個的好地方!!
可以比自己清醒d~~