你是第 23 次黎我的Diary∼多謝哂喇^.^
大笑姑婆~[品品]^田^
日日都要開心~笑下啦~
諗一諗~笑一笑~........
唔開心D野~唔好諗啦~
搵大笑姑婆啦~~~~
pansylai
暱稱: 大笑姑婆~[品品]
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2010-07-25
2010-05-25
2010-05-19
2010-05-17
2010-05-16
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 307
今日人氣: 0
累積人氣: 2653
2010 年 5 月 4 日  星期二   晴天


聽日U T啦~~~~~ 不安 分類: 未分類

今日一早~~

想上去玩~~不過又唔夠膽...

中史~~好驚~~我唔色~~~

普通話~~~正簿...

數X2~~都驚~~我怕到時驚得仔~~咩都唔記得..

中文X2~~正flie..跟往比溫書~~~又玩左~一陣

食飯~~變餓鬼...同高高一邊睇風景一邊傾計...

英文x2~做小小英文就溫書...^^

生物....驚呀~~~我有溫..不過好似都溫唔夠...>.<

放學~去芝到溫書...>.<..........

去去下有個夾公仔機..$1..我一夾就夾到啦~~^^

夾左隻老鼠仔..有個小妹妹係我果到叫~~^^

我就送左老鼠仔比佢lo~~^^

好緊張呀~~~~我好驚我唔合格呀~~~

都未是過錦.....唉~~現在到u t完之前都唔可以放鬆同放棄~~~

 

2010 年 5 月 3 日  星期一   晴天


側數2日~~*U T* 分類: 未分類

呵呵~~~~一早番學~~

食早餐.....珍珠雞+我最中意的豬milk

做早操..呵呵~~我做得唔係太好~~

比miss lee 叫我;(pansy..係睇下啊sir點做啦~~^^)

跟往睇體溫表..哈哈~~囉啦~~我跌左張$100>.<

好彩有個同學同我講炸..唔係就...^田^

上英文~~讀默書紙....u t~~~>.<怕怕~

音樂...聽d歌~~好好聽..但我就溫生物~>.<

中文~~~正簿...我好快手就正好~~就浪費左d時間溫書啦>.<

地理~~比心機聽~~因為唔係好色...good!

P.E......HOT~~打藍球~~~藍球白痴^^

中文~突然~~達輝同我講佢講左D野比人地知~~>.<

請知道的人唔好誤會~~佢亂講~~^^thx!

跟往評估......>.<唔係好色....

數x2比心機做數..因為就U T啦~~~~~

放學~~~T S A !!!(中文)

比講SIR玩~~不過我都有比心機做嫁~~

T S A完左之後去左美心食野+溫書...

係錦做數.....做做下自己係到叫~~因為我計岩~~~^^

溫到6點幾番屋企LO~~~累累* *

SORRY~~~如果我有時間一定留番CM比你地嫁

我係有時無時間SO~~~~~SORRY!!!>.<

2010 年 4 月 29 日  星期四   晴天


2010-04-29 無奈 分類: 未分類

一早上數^^

啊sir比左一份野~~

It is hand for me to do this exercise.

英文學喱d啦^^

唔知點解今日好燥>.<

可能U T 就快到啦~~

樣樣野都好似有好多野都未做好~

同好似唔係好明~

so我覺得好亂**

+上要考好d先可以選擇自己中意的科..

i have pessure.唉...

 生物就明明地啦~~

中學就係錦幫人做功課~~笨左>.<

化學就好比心機聽..因為想合格^^

英文讀生字..哈可能我食左野~~~好眼瞓..*O*

家政x2啊.......無得正野食>.<要搵考試d野~

放學~~寶物理...好比心機呀~~~

寶完~~~下大雨........無unbrella...

去左張中食野~~>.<

食完想走..不過無unbrella...走唔到~~~

唉~~好想叫佢黎..不過我無>.<

叫左我個朋友姐一姐我....我果時好唔好意思>.<

真係thx我個朋友^^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我令願之前我係唔識佢~~

e+仲可以做朋友...或者....

我唔想好似e+錦....>.<

我喜歡以前幸福的我...

只怪自己..唔識珍惜...

2010 年 4 月 28 日  星期三   陰天


2010-04-28 開心 分類: 未分類

好耐無打啦~~^^

ma~~~開心^^

今日唔知點解好累

上數中學~~瞓左教教豬lo~~^^

不過都醒番~~就U T啦~~要比d力啦^^

音樂~~哈哈~~~周公唱歌比我聽*田*

英文~~~悶~~乘日講錯字>.<

中史~我好想比心機聽不過都敵不過同公

英文~~~~~悶

電腦~~~無野玩>.<

中文~~就錦做做做*_*

放學打波>.<

屎到爆^^

打完同朋友食野~

番屋企lo^^

還是喜歡以後幸福的我

2010 年 1 月 10 日  星期日   晴天


2010-01-10 分類: 未分類

好耐無啦~~sorry~~

最近都好好^^

今日係錦食野~~哈哈

跟往我溫左小小生物~~^^

跟往去買3~~好開心呀~~~

跟往打邊爐~~好味^^

又去買過3~~

跟往番屋企lo~~~~

海派甜心~~~海派甜心~~~

追追追~~~11就快有啦~~~

我愛醜不拉嘰香菸頭^^