呵呵~~~~一早番學~~
食早餐.....珍珠雞+我最中意的豬milk
做早操..呵呵~~我做得唔係太好~~
比miss lee 叫我;(pansy..係睇下啊sir點做啦~~^^)
跟往睇體溫表..哈哈~~囉啦~~我跌左張$100>.<
好彩有個同學同我講炸..唔係就...^田^
上英文~~讀默書紙....u t~~~>.<怕怕~
音樂...聽d歌~~好好聽..但我就溫生物~>.<
中文~~~正簿...我好快手就正好~~就浪費左d時間溫書啦>.<
地理~~比心機聽~~因為唔係好色...good!
P.E......HOT~~打藍球~~~藍球白痴^^
中文~突然~~達輝同我講佢講左D野比人地知~~>.<
請知道的人唔好誤會~~佢亂講~~^^thx!
跟往評估......>.<唔係好色....
數x2比心機做數..因為就U T啦~~~~~
放學~~~T S A !!!(中文)
比講SIR玩~~不過我都有比心機做嫁~~
T S A完左之後去左美心食野+溫書...
係錦做數.....做做下自己係到叫~~因為我計岩~~~^^
溫到6點幾番屋企LO~~~累累* *
SORRY~~~如果我有時間一定留番CM比你地嫁
我係有時無時間SO~~~~~SORRY!!!>.<

|