嗯...金日都系咁樣 X*DDD 食同埋訓..同埋行街*..買香水*!??? 唉...好中2牙*!!!! .跟住番學...不過金日有一堂冇上囉..同左個同學去吹水. ..日子刀系咁...跟住過左屯市食包 -333-...跟住同班LADY們.(LING*LING* 呀蔡* 丸子* KK* MABEL*).去食糖水.(又食...肥死喇..!!!) 跟住 . .. ..嗯嗯..冇得食...跟住落左置樂囉..食完仲衰,,.肚痛!! 痴線嫁.!!有毒嫁. ...跟住去了屯市吹水...真系搞GAP左1晚..不過. ..嘿嘿*唔知典講...好搞笑喇*!!..我地仍然好似以前咁..喇叭 仲有既系. ..我以為會冇野講..不過點知唔系...!!嘿嘿*....
NEXT FRIDAY!! SEE YOU AGAIN*!!