一早...我地屋企D大班番工..點知系8"30既時候我收到一個電話..我屋企既大班...唔記得拎野番工..我就搭車拎出去比佢..真系叻女...成格車到冇訓過覺囉..='] 跟住去一去,,又番入黎囉*!! ..-33- 真系戇柒鳩*!!! 跟住咪去唱KKK囉..好底屌牙..34蚊由K LUNCH 開發..唱到5"00不過唱到3"00幾..都走左...真系一間失聲牙.!!...唉...算喇.. 點解等極D答案都1樣...跟住搵牙婉..個8婆病左牙..PLEASE 小心身體*!!! ..跟住同佢地番學囉 ... .WOOOO,, 見到你...BaBy*!!!!!!金日EXAM 考中史..系無溫過,,不過我PASS..你吹咩..BABAY!! 都系你果句努力.!!! 就系你呢句..我中2*.金日想問下你野嫁..不過無機會,,無時間..同埋有小小自卑..!!
....睇左咩咩公主復仇記* 完全唔知up乜鳩***!!! 痴線...
喜歡不等於有福和你一起*!!.. ='] 我明.!!!