Only & one -Paoooo*

paopower : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

Pao*

 

 

  • Name: pao*
  • Msnn::misspaopao
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SAY*SAY*SAY* ::

 
最近三個月尚無任何留言



RSS Feed

22-9-2005

 

 

 

呢家食緊老本...X"DDDD!!

訓訓訓訓訓到 11"30牙....豬

YSL...燒我刀燒牌子.!!!吹么."??


 

金日小丁SD呢首歌比我 ="]  我聽完有D感動* !!!!!

不過唔系感動自己 ,,系感動人地*!!!!

到底幾時會令到你地唱得出呢首歌...

如果有1個人可以教識我地認真D!!! 我真系好想同佢結識1番*!!!!

說不上為人兒嬉 只不過太喜歡你!??
臨別亦輕鬆得起 全靠奇技
你知道 尤其男人 不想痛哭牽連你
要再似往日時期 仍然淺笑 看著你

*事實我也偷泣過 就像女方一樣無助
 預備你也想怪罪我 無情不哭也是錯
 對著前度大喊怎麼可

 誰明瞭我真的哭過
 為著我將絕未可呵你更多
 而往日犯的錯
 亦令我永遠等到內疚
 (亦令我真的感到內疚)
 才令我 (我)有眼淚也滴破*

我不要臨別如瀕死 不要得到憐憫[Good*超正*!! 好]

要勉強快樂做人 常常哭泣 那合襯
男人 都壓抑 然而都精於歎息
自問枉稱堅強 連眼淚 也無力

____________________________________________=333="?? 我

 

UPDATE︰2005-09-22 12:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]