呢家食緊老本...X"DDDD!!
訓訓訓訓訓到 11"30牙....豬

YSL...燒我刀燒牌子.!!!吹么."??
金日小丁SD呢首歌比我 ="] 我聽完有D感動*
!!!!!
不過唔系感動自己 ,,系感動人地*!!!!
到底幾時會令到你地唱得出呢首歌...
如果有1個人可以教識我地認真D!!! 我真系好想同佢結識1番*!!!!
說不上為人兒嬉 只不過太喜歡你!??
臨別亦輕鬆得起 全靠奇技
你知道 尤其男人 不想痛哭牽連你
要再似往日時期 仍然淺笑 看著你
*事實我也偷泣過 就像女方一樣無助
預備你也想怪罪我 無情不哭也是錯
對著前度大喊怎麼可
誰明瞭我真的哭過
為著我將絕未可呵你更多
而往日犯的錯
亦令我永遠等到內疚
(亦令我真的感到內疚)
才令我 (我)有眼淚也滴破*
我不要臨別如瀕死 都不要得到憐憫[Good*超正*!! 好]
要勉強快樂做人 常常哭泣 那合襯
男人 都壓抑 然而都精於歎息
自問枉稱堅強 連眼淚 也無力
____________________________________________=333="?? 我
|