Only & one -Paoooo*

paopower : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

Pao*

 

 

  • Name: pao*
  • Msnn::misspaopao
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: SAY*SAY*SAY* ::

 
最近三個月尚無任何留言



RSS Feed

20-09-2005 [At Night]

 

 

由番學之前講起..真系差D同人嘈交..邊有D仆街會攬住1齊行嫁...真系DIU 佢屎忽丫...至撚憎嫁啦..明明知 我無既野人地都唔可以有嫁嘛..真系你老味丫..仲話同1條村..系咪玩牙..同佢地煲完就上去上堂..-33- 日子又系咁過..訓左半堂..真系好Q累嫁個人,,勁想訓...D心情又DOWNDOWN地.Woooo..ENGLISH 同佢地鳩吹了1會..跟住作文..咪早走囉...跟住見到我D=33=舊友..... .聽日約左 4B等.!!! 真系好耐冇去 . . 唔知又會撞到邊個.."!!!! 番到黎..屌..又衰8掛..知道D唔應該知既. ..真系有病..!! 算喇..關我鳩事么..同LinG豬講..佢講左好多野,,好多人刀系咁..有1個真系幾HURT [ 你唔玩人,,你又知人地1定唔玩你.!?? 你唔系第1日出黎玩牙..識我地咁多個..你刀唔知道呢個世界上既好人百份比系 100比1牙..你唔好以為人地唔會浪費時間玩你..要玩到你盡唔負出小小點得.. 小丁跟住搭嘴..點解負出左就會浪費左佢呢...佢地話"目的都系想玩鳩人..*]..-333- 不過.. ..  ..我刀幾認同小丁講..要我比時間 出黎玩..我情願唔玩*!!.. 跟住佢地又同我講.. 好彩你毅進報唔成..如果唔系呢家你喊好定笑好...好彩你冇紋身..唔系又要電走..浪費金錢* -333-!!...好彩你隻腳會自己好番..如果唔系日日對住..冇野都變傻.. .好彩你冇穿冇難..如果唔系真系. . . ... [=333= 我刀覺得幾好彩*]

 

我發誓我真系唔再玩人 =333=" 多謝!!!

 

UPDATE︰2005-09-21 12:17 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]