多謝琴晚..小明陪我過中秋..><" 謝謝..系電話都傾計..
原來吹下水我地都地吹到3"00!!! X"DD CRAZY!!
金日 我地 出左去...鳩行..很久刀冇試過咁樣Laaa"
朋友們...跟住去左食飯Laaaa... 不過個心有D野...唔知系D咩呢..
人地等得 ,, 我都等得..你吹牙..X"DDDDD
我唔開心"?? 或者系因為 .. . ... =3333=" 又系果句..唔底囉.!!!
對你暗戀者真太多 似位高手好叫座
而平日你凝望我 這卦象一眼可殺死我
你也許疏離到不能再疏 我竟多心想太多
像期待愛情路過 至義無反顧被你教唆
*我到底寂寞過盛 才謝絕冷靜
多麼想以眼淚換來同情
日日算命 連命中注定 一堆虛構溫馨
自我敏感 誤會戀愛降臨..
從未發生 交不出初吻
從來沒有 情人會行近
日落黃昏
誤會你有心 日夜苦惱自尋
想得近 卻遠得過份
無聊像我 無聊當名份
亦是吸引
我也許孤獨到熄滅了燈
覺得彼此過得更親
戀愛妄想症 錯覺還是吸引*
你我的戀情也一場錯麼
擦出火花不算多
沉迷易惹人犯錯
我愛慕可愛又有錯麼!??