琴晚同LinG豬傾電..睹睹睹睹睹睹睹..1個M記*..BaBy"..
琴晚我發夢牙..-33- 見到孔家權..哇哇哇..唔系真系咁掛住你嘛.!?? X"DDDD ...跟住個夢其實有D9唔搭7..跟住冇啦啦 有條女.喊 . .跟住呢 . . ..-333- 唔記得LU!!!! ... .痴線.X"DD 不過又真系幾掛既.!!! 哈哈****
MISS YUEN SAY":: 我系果D冇安全感果D...!!! 我都FEEL到系. . .有毛有翼La我*!! 衰到死.!!!!呵呵...
ToDay"!! 唱kkkkk.... .1早起身 落MK!!. ..我地2丁友..人小小都玩到HIGH哂.!! =333= 真系有毛病*..D友以為我地2條友有病TIM牙..低B婆..跟住金日我地2號房...真系牙..食埋雪糕就唱..!! 金日個死婆點左首..可惜他有女朋友..真系 . .. . .DownDown地.!!! 算!! 我地繼續唱 . .. .金日執野果條仔真系唔咁得.!!! =333= d野搞到周圍都系....都算..見到我個FD令女D...暈哂..哈哈.!!! 跟住唱唱..唔知點解唱到 . . .. . .天才同白痴好HIGH..跟住唱到2"00到...咪去行街..影相囉. .!!! 買左D咩...冇咩買過. ..跟住又番黎番學啦.!!!!.. ..不過金日扭左個MINNIE!! 不過我果個唔令..搵左豬豬果個黎用.!! 跟住金日都系比較KID [ 需然平時刀系 . .."]. ..系旺中..金日學到句新既粗口.. .[我對唔撚柒住你"] =333= 真系勁牙...X"DDD 條女用GUCCI的...需然唔系令..不過有品味 ..金日個人有D唔豬服.!! ...番學..同娜娜坐..真系牙..多野講到..大家系到吹水...MATHS訓左大半堂...-33-跟住番左屋企....點知豬豬又搵我出去..又再去...-33- 跟住去到11"00幾咪番囉.!!! 呵呵..
PS":: 點解咁多人唔鐘意.!!?? 要鐘意我 ..!??? 傻的 ="] 單身刀不是那么大痛苦..!!!
