9月 24日 星期六
三號強風信號
26
C 84%
DIU!! 金日呢篇日記我寫第3次Laa 次鳩次刀HanD機*!!
SHIT..個臍環金日唔Q見左也***甩左...SHIT!!*SHIT*SHIT!!!!!
金日.. z Z Z z z z z 左.. z z z z Z z Z Z 到2"00 ..琴晚又見到你牙..點解發夢又見到Gaaa...系咪真系咁掛牙...!!!金日病Q左喇..琴晚番學又冇拎遮..仆直.!! 落雨..金日咪病囉..呀恆又話唔出MK LU!!..咁咪睇碟囉..X"DDDD 睇睇睇睇睇睇睇睇睇睇睇睇睇睇DDDDDDDDDDDDDD,,書系冇溫過!!!!...搵左陣豬豬...番左黎*!!睇電視...X"DD BABAY!!!...聽日又會點樣呢 . ..="]
PS"::: 點解要愛我"愛我"愛我"愛我"愛我"愛我",,鐘意我"鐘意我"鐘意我"鐘意我"鐘意我"鐘意我"鐘意我"鐘意我"...=33="我冇野好... 你唔覺得咩!?? 你FEEL唔到咩..!!哈哈..你話鐘意我夠矮.!?? 夠低B!??夠CARE SO"?? 傻的...唔好咁喇.!! 老友鬼鬼..X"DD..過多2日 就9月26號..[愛過我的好人 B-DAY"]..唔知佢會呢....簿簿.!!! 睇到..電我吧吧..很久刀冇見喇.!!! 搵日出黎飲茶吧..!! 好嗎.!?? 唔好消失喇.!!..
當初初給他的雙手抱我那一瞬
曾軟軟笑笑但不知所措卻竟相信
在世界我最軟弱
所以要他相擁
就讓我那懶懶身軀躲進臂彎之中
無論現實或是造夢
都給他每秒操縱
從來沒發覺
他的呼吸催促我變得多蠢
誤信了我弱質纖纖
隨便也感動
並未知道我也可以完全麻木放縱
* 多得他給我勇氣 真的要多得他
去使我懂得 每一個故事結尾 無非別離 總是別離 .(分手*吧!!!)
失去他先知
我也可不需要那臂彎不哭也不生氣
我最初天天只等他將體溫軀去我寒意
還承認我太怕冷要靠愛侶輸出暖意
誰料到今天只得一個仍然可以生活
若是感到四處太冷漠 穿上我的冬衣
我最初抓緊他的雙手
從來不愛自由
能讓我永遠地擁有
已覺真的富有
那料這日抹掉眼淚也要靠我的手 100% SURE!! 我靠我自己 =*]
即使他已愛我多久 仍會高飛遠走
REPEAT * * *
OH BABY 他的愛意反覆改變我
也許相戀得太多 人亦漸漸不知對錯,(岩牙!!..X*DDD..應該單身吧*)_
天生孤單過路再上路也不清楚
要看得清楚卻不必需要那點戀火
多得他不再愛我!!(Thank you"..)
REPEAT * * *
* (OH NO NO NO! THE KIND OF GIRL
THAT YOU CAN LET DOWN
THINKING EVERYTHING IS OK
I'M ONLY HUMAN..