琴晚 .. 2"00幾死到番黎張床到. .好累 想聽收音雞..點知又zZzZ左..唔知牙Ben有冇掛住我呢 ..嘿嘿* ...金日11"00唔夠就比人屌到起身. ..同呀爸講左2句電話..仟生打左2次黎.跟住個口無開過..屋企無人,,連牙媽都出埋街.!!! =333=``唉..無肋..諗住做埋P.A D功課..背埋果個<醉翁亭記*> .. 點知無咩動力 ... 無做到..系部電腦面前..鳩玩左好耐* ... 又無街去..隻<早熟>睇睇下,,以經唔識喊 . ..!!! .. 個人好戇直牙..!! DIU LA ★*
晚上仍然上學="] BaBy...不過講了很多野..跟我很久沒聯絡的簿簿..吹吹水 ..還是以前那樣的*好朋友..嘿嘿..本想約明天睇*..劉德華的..童夢*..不過唔知又系咪約了..如果明天去..還會看見李KA偉先生..不知道會否那麼邪...跟住金日PA堂..很努力..努力努力...上堂..沒有睡意...仍然努力..努力..努力..跟住跟你在堂上說了一句..跟住看你努力上堂..不好意C打擾你..望望你..多好.!!! 沒有任何意C....呵呵*....SWEETSWEET* [金日在堂上...傾了關於.誰誰誰誰 ..的事..估不到她的朵..誰都清楚!!!..可笑*] .. 跟住回家...明天仍然努力..溫書*!!!!
趙學而隻新碟..我聽哂啦 ="] 正牙...
..
PS":: 系幾時開始 ..我地開始變得咁在意 ..!?? 咁凸然. .!??或者呢D咁既關係 應該 THE END* . .明明知無可能就唔好比希望人喇.男人就系咁既柒款 .!! 你愛上2個人,,不過我愛1個人咋 ...